در حال بارگذاری ...

نمایشنامه «شوراب و هشو» منتشر شد

نمایشنامه «شوراب و هشو» نوشته شهرام کرمی توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری چاپ و منتشر شد.

شهرام کرمی نمایشنامه «شوراب و هشو» را در زمینه تئا‌تر عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان نوشته و انتشارات سوره مهر آن را در سری نمایشنامه‌های «عروسک‌ها از بهشت می‌آیند» خود منتشر کرده است.

این نمایشنامه ۴۸ صفحه‌ای تازه‌ترین نمایشنامه کرمی در زمینه تئا‌تر کودک و نوجوان محسوب می‌شود. از این نویسنده تا کنون ۱۳ نمایشنامه، داستان کوتاه و یک رمان ویژه گروه سنی نوجوان چاپ و وارد بازار کتاب شده است.

«شب تار کاهگل نشینان»، «روزگار طولانی تنهایی» (دو نمایشنامه همراه)، «دیوار»، «دربیداری»، «لطفاً با مرگ من موافقت کنید!»، «وقتی عروسک‌ها کوک نمی‌شن» (دو نمایشنامه همراه)، «خانه خورشید»، «سفر به شهر لک‌لک‌ها»، «بلوط‌های تلخ»، «اتوبان سکوت»، «کفتران کوچه کاج»، «شمردن ستاره‌های شب»، «غریبه‌های همیشگی»، «یاداشت‌های روزانه»، «پوتین‌های عموبابا» و رمان «تخت و مورچه» از دیگر آثار این نویسنده به شمار می‌روند.

نمایشنامه «شوراب و هشو» با قیمت 50 هزار ریال در دسترس علاقه مندان هنر تئا‌تر و تئا‌تر عروسکی کودک و نوجوان قرار دارد.




مطالب مرتبط

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران