در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای چهارمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد

۱۵ نمایش در چهارمین روز از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان روی صحنه می‌روند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، یکشنبه ۱۲ مهرماه که برابر با چهارمین روز جشنواره است، نمایش «بیدلی بیدلان» نوشته ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی حسن شیخ‌زاده از اردبیل در بخش مسابقه کودک، به مدت ۵۰ دقیقه در سه نوبت ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی به صحنه می‌رود.

«یه دنیای رنگی» نوشته و کارگردانی و نویسندگی فریبا یعقوب‌لو از همدان،‌ به مدت ۴۵ دقیقه در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در بخش مسابقه کودک، اجرا می‌شود و نمایش «ستاره چشمک زن خوابالو» به نویسندگی و کارگردانی پیتر اشتامد از کشور آلمان،‌ به مدت ۳۰ دقیقه در پلاتو شماره دو استاد نصرالله عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در سه نوبت ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در بخش تئا‌تر بین‌الملل به صحنه خواهد رفت.

 در بخش مسابقه نوجوان،‌ نمایش «ریناد روباهه» نوشته آرتور فاکویز و کارگردانی هادی شجاعی از بهبهان به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در سه نوبت ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهد شد.

نمایش «دنیا گرد است» به نویسندگی و کارگردانی ارورا ردریگرز دنیس بالدوف از کشور آلمان،‌ به مدت ۴۰ دقیقه، در تئا‌تر شهر مجتمع فرهنگی سینمایی در بخش تئا‌تر بین‌الملل در نوبت‌های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ اجرا می‌شود.

نمایش «غولاقو» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی‌عباس از تهران در بخش مسابقه نوجوان به مدت ۶۰ دقیقه، در تالار فجر در ساعات ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ و نمایش «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی فهیمه میرزا حسینی از تهران به مدت ۲۰ دقیقه، در بخش تئا‌تر خردسال در ساعات ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در آمفی تئا‌تر اداره کل ارشاد اجرا می‌شود.

نمایش «نجات مادر» به نویسندگی و کارگردانی مارکوهولیکالا اوتسوکانتو از کشور فنلاند به مدت ۴۵ دقیقه در بخش تئا‌تر بین‌الملل در ساعات ۱۶ و ۱۸ در کانون مهدیه  روی صحنه می‌رود.

در بخش نمایش خیابانی در روز یکشنبه 12 مهرماه، نمایش «قصه‌ها» نوشته امیرحسین شفیعی از ورامین به مدت ۲۰ دقیقه ساعت ۱۷ و نیز نمایش «روزی به غیر از هر روز» نوشته فرشید تمری و کارگردانی جواد رحیم‌زاده از چناران ساعت ۱۸ به مدت ۲۰ دقیقه هر دو در شهربازی رنگین کمان اجرا خواهند شد.

نمایش‌های «بچه‌های کار» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه از سنقر و «آبدزدک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه به ترتیب در ساعت ۱۷ و ۱۸ هردو به مدت ۲۰ دقیقه در پارک کودک اجرا می‌شوند.

همچنین در این روز در محوطه سالن آوینی نمایش‌های «نمایش سنتی پتروشکا» نوشته الکساندر گرف و کارگردانی از کشور روسیه به مدت ۲۰ دقیقه، «اکوان» نوشته مهدی شادمانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان به مدت ۳۰ دقیقه و «پاپا» نوشته و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان اجرای ۱۵ دقیقه به ترتیب در ساعات ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اجرا خواهند شد.

برپایی کارگاه‌های آموزشی و جلسات نمایشنامه‌خوانی شبانه از دیگر برنامه‌های این روز است که با استقبال هنرمندان، مربیان و هنرجویان تئا‌تر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران