در حال بارگذاری ...
نگاه مجید مظفری به نمایش درباره تصویرت از من تجدید نظر کن

نمایشی که کنجکاوی تماشاگر را برمی انگیزد

مجید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تماشای پروژه بینافرهنگی درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن، یادداشتی را در اختیار ایران تئاتر قرار داد:

به گزارش ایران تئاتر ، در متن این یاداشت آمده است:

درباره تصویرت از من تجدید کن پروژه ای بینافرهنگی است که بازیگران خارجی نمایش خوشبختانه علاوه بر کار هنری، درک درستی از فرهنگ و تاریخ و تمدن ایران داشتند و در واقع اطلاعاتشان نسبت به افراد معمولی کشورشان از ایران بیشتر  بود و به همین دلیل آنها می توانند سفیران فرهنگی خوبی برای معرفی بهتر ایران به دیگر کشورها باشند. 

دنیا یک بعدی شده و این روزها، رسانه ها و اینترنت باعث شده که مردم با هم غریبه نباشند و بین فرهنگ های مختلف گفتگو‌شکل بگیرد، پس حتما چنین پروژه هایی در این ارتباطات فرهنگی بسیار موثر خواهند بود .

این نمایش درباره کنار آمدن سه زوج از کشورهای مختلف با فرهنگ هایشان است، زوج هایی که خانم ها ایرانی هستند و آقایان  اهل کشورهای دیگر و به زوج ها یاداوری می کند که باید نگاه درستی به فرهنگ یکدیگر داشته باشند . 

درباره تصویرت از من تجدید نظر کن کنجکاوی تماشاگر را برمی انگیزد و این برای یک اثر هنری، امتیاز مثبتی است. 

درباره تصویرت از من تجدید نظر کن پروژه ای بین المللی و بینافرهنگی است و گروه بازیگران این نمایش متشکل از آرونددشت آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آروشابیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیباخاتمی از ایران، میخائیل بلوس از هلند، استوارت دنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران هستند.

درباره تصویرت از من تجدید نظر کن تا پایان هفته در هر‌روز در دو‌ سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن چارسو تئاتر شهر روی صحنه می رود. 

 




مطالب مرتبط

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توضیح درباره اولویت‌های عمرانی این معاونت از آغاز تعمیرات ساختمان تئاتر شهر و نیز از بهسازی تالارهای سنگلج و هنر خبر داد.  

|

نظرات کاربران