در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال متقاضیان اتفاق افتاد

تمدید مهلت ارسال آثار در جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی

مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش نمایشنامه خوانی نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی که به همت دانشگاه جامع علمی_کاربردی برگزار می شود تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، مهلت ارسال آثار در بخش نمایشنامه خوانی نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی که تا بیستم آبان ماه بود، به دلیل استقبال متقاضیان تا سی‌ام آبان ماه تمدید شد.

مرکز فرهنگ و هنر علمی- کاربردی واحد 46، دانشگاه جامع علمی-کاربردی نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر «بهرام بیضایی» را با محوریت تاریخ، افسانه و اسطوره در ادبیات نمایشی بهرام بیضایی برگزار می‌کند. این جشنواره در چهار بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه‌نویسی (اقتباسی و آزاد)، مقالات علمی و پژوهشی و‌ سمینار برگزار می‌شود. از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و تألیفات بهرام بیضایی تقدیر خواهد شد.

معرفی و شناخت آثار نمایشی بهرام بیضایی، نمایشنامه‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، پژوهشگر و کارگردان صاحب سبک و معاصر تئاتر و سینما، زمینه‌سازی برای کشف استعدادها و خلاقیت‌های نوین فرهنگی و هنری دانشجویان سراسر کشور، انتخاب آثار برگزیده به‌منظور معرفی و ارائه توانمندی‌های دانشجویان سراسر کشور و... از اهداف مهم این جشنواره هستند.

مهلت ارسال نمایشنامه و فیلم اجرای نمایشنامه خوانی 30 آبان ماه 1395 و مهلت ارسال نمایشنامه‌های اقتباسی و آزاد 15 آذر ماه 1395 است. مهلت ارسال مقالات علمی پژوهشی نیز 15 آذر ماه 1395 خواهد بود‌.

 




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران