در حال بارگذاری ...
در هفته پایانی آبان ماه:

پایان دوره اجراها؛ تالار اصلی، قشقایی و پلاتو اجرا در انتظار مهمانان جدید/ پایان اجراهای 3 سالن مجموعه تئاترشهر

تاریخ پایان اجرای سه پروژه نمایشی تئاتر شهر مشخص شد.

تاریخ پایان اجرای سه پروژه نمایشی تئاتر شهر مشخص شد.

 به گزارش ایران تئاتر، تاریخ پایان اجرای سه پروژه نمایشی به صحنه رفته در تالارهای اصلی، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهرمشخص شد .

به گزارش ایران تئاتر،  تاریخ پایان اجرای  سه پروژه نمایشی به صحنه رفته در تالارهای قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهرمشخص شد .

پروژه اجرایی "میکرو لیو به سرپرستی محمدحسن معجونی و کیوان سررشته که از روز سیزدهم آبان ماه  با اجرای چهار نمایش دست من به کارگردانی کیوان سر رشته ، کریستین لیبه کارگردانی اشکان چگینی،پرواز شماره 745 به کارگردانی مرجان پور غلامحسین و صف دراز مورچگان به کارگردانی مهدی چاکری در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی آغاز شده روز دوشنبه اول آذر ماه به اتمام می رسد.   

نمایش توهم به کارگردانی خسرو بامداد و فریبا شاهسون نیز که از 12 آبان ماه در پلاتو اجرا به صحنه رفته ، روز جمعه 28 آذر ماه به اجرای خود در این تالار پایان می دهد.

موسیقی نمایشهفت مجلس در عزا و معجزه به کارگردانی محمد رحمانیان نیز که از روز دوشنبه 24 آبان ماه در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرده، جمعه 28 آذرماه اجرای خود را به پایان می رساند.

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی
گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی

حسین کشفی‌اصل کارگردان نمایش «عددهای نشده» می‌گوید بازیگران من در این نمایش به واسطه طراحی صحنه و میزانسن‌های اجرایی، اجازه دارند فقط در محدوده داخلی یک فرش دوازده‌متری بازی داشته باشند و حتی انگشت‌شان از این فرش بیرون نزد و از این جهت می‌دانم چالش سختی برای‌شان بود که ...

|

نظرات کاربران