در حال بارگذاری ...
هم اکنون آغاز شد:

بازدید شرکت‌کنندگان در همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها از سایت ایران تئاتر

اولین گروه کارگردانان و روسای انجمن نمایش استان‌ها ی حاضر در همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی از ایران تئاتر دیدن کردند.

به گزارش ایران تئاتر کارگردانان آثار برگزیده استان‌ها که برای انتخاب آثارشان در تهران حضور پیداکرده‌اند به همراه روسای انجمن هر استان در حاشیه برگزاری همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها دقایقی پیش برای آشنایی با عملکرد رسانه ای ایران تئاتر وارد این مجموعه شدند.

این بازدید  بخشی از مجموعه بازدیدهایی است با هدفت توسعه فعالیت های رسانه ای در استان ها از طریق آشنایی با ظرفیت های درگاه ایران تئاتر صورت می گیرد .

امسال با برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی شکل انتخاب آثار جشنواره‌های استانی برای شرکت در جشنواره فجر تغییر کرده است، در این شکل جدید برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی طی همایشی دو ‌هفته‌ای با حضور در مجموعه تئاتر شهر و اکران فیلم آثارشان در حضور داوران، برای شرکت در جشنواره بین‌المللی که در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند و بازدید از مراکز تئاتری اداره کل هنرهای نمایشی از برنامه‌های این همایش است. 

تلاش شده بابرنامه ریزی دقیق این همایش به بهترین وجه از حضور فعالان تئاتر برای گسترش ارتباطات در حوزه تئاتر استان ها استفاده شود. 

همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها از ۱۳ آذرماه در حال برگزاری است و تا ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران