در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران

اجرای نمایش «من و در لجباز» تا پایان هفته ادامه دارد

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه ۲ تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران به اجرای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه 2 تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران می‌ماند. این نمایش در روز آخر اجرای خود (جمعه 2 تیرماه) در دو نوبت 17 و 18/30 به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: او چهل‌ ساله است و تمام کارهایش را والدینش انجام می‌دهند هنوز یک کودک باقی‌مانده تا اینکه در خانه خراب می‌شود و او مجبور می‌شود برای اولین بار کاری انجام دهد که در طول مسیر با اتفاق‌های بامزه روبه‌رو می‌شود تا اینکه...

در نمایش «من و در لجباز» محمود تیموری، علی حسن‌زاده، پرویز حاجی‌زاده، حسن صفا.، محمدرضا ابراهیمپور، حمیدرضا بنده مرادی و بهروز مهرعلیان ایفای نقش می‌کنند. همچنین مانی تیموری و علیرضا ابراهیمپور بازیگر کودک این نمایش هستند.

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه 2 تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران خبر داد

اختصاص بودجه برای توسعه پردیس تئاتر تهران ضرورت دارد
سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران خبر داد

اختصاص بودجه برای توسعه پردیس تئاتر تهران ضرورت دارد

سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پردیس تئاتر تهران بر‌ اختصاص بودجه به‌منظور توسعه و‌ تکمیل اقدامات نیمه‌تمام این مرکز فرهنگی هنری تأکید کرد.

|

نظرات کاربران