در حال بارگذاری ...
نماینده مردم مریوان و سروآباد به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پیام داد

تئاتر راهی برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان پیامی را منتشر کرد و یکی از راه های بسیار خوب برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی و عمومی جامعه را برگزاری جشنواره های متنوع تئاتر عنوان کرد.

به گزارش ایران تئاتر در متن این پیام آمده است:
هنر، آیینه تمام نمای هویت فرهنگی هر ملتی است و هنرمندان به مدد هنر خویش ابعاد مختلف فرهنگ آن مرز و بوم را به تصویر می کشند یکی از راه های بسیار خوب برای طرح مسائل و مشکلات اجتماعی و عمومی جامعه برگزاری جشنواره های متنوع تئاتر در سطوح مختلف منطقه ای، ملی و بین‌المللی بوده که هنرمندان این عرصه در بخش های مختلف نمایشی این مهم را انجام می دهند و تماشاگران نیز به خوبی با آن ارتباط برقرار کرده و پیام نمایش را دریافت می کنند.
اینک که با همت هنرمندان، مسئولین و فعالان عرصه تئاتر شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هستیم، این جشنواره در طول سالهای برگزاری موفقیت های بسیاری داشته و هرساله برای تاثیر گذاری بیشتر تفاوت هایی با سال قبل را تجربه کرده است.
ضمن ادای احترام صمیمانه و خیرمقدم خدمت یکایک عزیزان و تمامی میهمانان محترم و بزرگوار که به این مناسبت در مریوان و زریبار بهشت گمشده ایران گردهم می آیند امیدوارم روزهای خوبی را در این شهرستان سپری و با خاطره ای خوب از این سفر و رویداد مهم بین‌المللی خداحافظی نمایند.
اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از همه دست اندرکاران و خادمان جهت همراهی و همکاری برای برپایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد هنری عظیم، امیدوارم برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه و تحول هنر استان فرهنگی کردستان باشد آرزومندم در سال های آتی با آسیب شناسی کارشناسی دوره های قبلی همچنان شاهد برپایی مناسب این رویداد مهم فرهنگی در مریوان باشیم.
توفیق و تکریم شایسته هنرمندان و استمرار حضورشان در عرصه هنر را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

منصور مرادی
نماینده مردم شریف شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی
 

 




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد
استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد

نخستین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، میزبان حضور گرم تماشاگران این شهر از جمله «بلبل دریاچه» بود و شاهد اجرای 23 نمایش با موضوع‌هایی متفاوت و متنوع شد.

|

نظرات کاربران