در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه ایرانشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای «هزار شلاق» نشست

دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه خانواده شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای نمایش «هزار شلاق» نشست.

به گزارش ایران تئاتر دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه سه‌شنبه 28 شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای نمایش «هزار شلاق» به کارگردانی احسان ملکی نشست.
نمایش «هزار شلاق» با بازی مسعود شاکرمی، محمد صدیقی‌مهر، سعید زارع، داوود معینی کیا و الهه زحمتی که از روز یکشنبه 5 شهریورماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده تا روز سه‌شنبه 4 مهرماه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی به صحنه خواهد رفت.
شایان‌ذکر است سید عباس صالحی به همراه خانواده، بدون دعوت گروه نمایشی و با خرید بلیت به تماشای این نمایش نشست و در پایان اجرا همراه با حسین پارسایی دبیر شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر با حضور در پشت‌صحنه از زحمات گروه نمایشی «هزار شلاق» تقدیر و تشکر کردند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نظرات کاربران