در حال بارگذاری ...
از دوشنبه 20خرداد

تالار حافظ میزبان «اتاق ورونیکا» می‌شود

نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی منا رمضانی از بیستم خرداد در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «اتاق ورونیکا» به نویسندگی آیرا لوین و ترجمه شهرام زرگر با طراحی و کارگردانی منا رمضانی، از روز دوشنبه 20خرداد در تالار حافظ به روی صحنه می رود. در این نمایش 85 دقیقه ای، که تهیه کنندگی آن را علی شاهانی بر عهده دارد، رامونا شاه، حمید رحیمی، مرضیه موسوی، سارا مصطفوی نسب به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این گروه می توان به "مدیر تولید: دیاکو خاکی"، "برنامه ریز: مجتبا عاشوری"، "دستیار اول کارگردان: رعنا معینی"، "طراح گریم: ماریا حاجیها"، "طراح نور: رضا خضرایی"، "طراح صحنه: منا رمضانی"، "طراح گرافیک: مریم دیهول"، "طراح لباس: مهرناز عباسی"، "طراح صدا: داتیس اسکندری"، "موسیقی: فراز اسدی:، "موشن گرافی: رضا ولیزاده"، "منشی صحنه: فاطمه ملا احمدی"، "ساخت تیزر: گروه ژور"، "روابط عمومی و تبلیغات: میثم احمدی" و "مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان مهر" اشاره کرد. نمایش «اتاق ورونیکا» درباره، یک زوج مسن است که دختر و پسری را به خانه می آورند که به تازگی با هم آشنا شده اند و در ظاهر مستخدمین این خانه هستند. زوج مسن، دختر و پسر جوان را برای ایفای نقشی خاص ترغیب می کنند که در نهایت باعث اتفاقاتی خاص در خانه می شود.
نمایش «اتاق ورونیکا» از روز دوشنبه 20خرداد ساعت 21:00 در تالار حافظ روی صحنه می‌رود و پیش فروش آن به زودی در سایت ایران نمایش آغاز می شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر

شهرام زرگر: نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد
گفت‌وگو با داور بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر

شهرام زرگر: نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد

شهرام زرگر، داور بخش نمایشنامه‌نویسی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با بیان اینکه نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد، پرداخت درست شخصیت‌، دیالوگ‌نویسی مناسب و جذابیت را از معیارهای یک نمایشنامه‌ خوب دانست.

|

مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است
مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است

مونا فرجاد، بازیگر و کارگردان «اتاقی در هتل» با اشاره به اینکه کمدی آثار سایمون در زندگی شخصیت‌های او جاری است، می‌گوید تمرکز خود را روی طبیعی بودن نقش‌‎ها فارغ از اغراق در بار کمدی آن‌ها گذاشته است.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران