در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان

فراخوان نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل، مجتبی هاتف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پارس آباد مغان از انتشار فراخوان نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه های هنری، کشف استعدادهای نو و ایجاد بستری برای ارائه ایده های خلاق با رویکرد اجرای عمومی و به مظور تحقق شعار تئاتر برای همه برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه این جشنواره ویژه هنرمندان و گروه های تئاتری شهرستان های بیله سوار، گرمی و پارس آباد است، از برگزاری این جشنواره در روزهای دهم تا بیستم آبان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار نمایشی به دبیرخانه جشنواره تا پنجم شهریورماه است و هیئت بازخوانی در دهم شهریور، اسامی متون نمایشی پذیرفته شده را اعلام خواهد کرد.

هاتف با اعلام اینکه بازبینی نمایش های پذیرفته شده از سی ام مهرماه آغاز می شود و اسامی نمایش های راه یافته به دوره نوزدهم جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان، در روز پنجم آبان سال جاری منتشر می شود، افزود: متون نمایشی پذیرفته شده توسط گروه های متقاضی در روزهای اول تا دهم مهرماه نمایشنامه خوانی خواهند شد.

وی تصریح کرد: مضامین مرتبط با دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، رونق تولید، بیانیه گام دوم انقلاب، قرآن و ارزش های اسلامی و دینی، آسیب های اجتماعی و فرهنگ بومی و محلی از اولویت  های این دوره از جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پارس آباد مغان با دعوت از گروه های نمایشی منطقه از حضور نمایش برگزیده این جشنواره در جشنواره تئاتراستانی اردبیل خبر داد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران