در حال بارگذاری ...
کارگردانی دو اثر در بخش مهمان

حضور علیرضا کوشک جلالی در جشنواره تئاتر مهر کاشان

علیرضا کوشک جلالی با دعوت دبیر جشنواره، دو نمایش خود را در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش میهمان روی صحنه می برد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره، علیرضا کوشک جلالی نویسنده و کارگردان تئاتر ایران با دعوت دبیر جشنواره، دو نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» و «خدای کشتار» را در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش میهمان روی صحنه می برد.
نمایش خدای کشتار  نوشته یاسمینا رضا، مختص پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر مهر و با استفاده از ظرفیت هنرمندان کاشانی تولید شده است.
هردو نمایش این کارگردان در بخش ویژه و مهمان جشنواره در روزهای سوم و هشتم این رویداد روی صحنه می روند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا 29 آذرماه میزبان دوستداران هنر نمایش است.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران