در حال بارگذاری ...
تا پیش از آغاز جشنواره تئاتر فجر؛

تئاتر شهر تا دوشنبه میزبان نمایش‌های روی صحنه است

نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر تا روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه به اجرای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، در آستانه فرارسیدن سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش‌های «متساوی‌الساقین»، «سقوط در کوه مورگان»، «کَر»، «جنایات قلب»، «فرانکنشتاین» و «چُنور» که روی صحنه تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر است تا روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه به اجرای خود ادامه می‌دهند.
نمایش «متساوی‌الساقین» به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجبلو ساعت 18 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان اجرا می شود. سمیرا سرچاهی، محدثه شیر علی، رعنا زیادلو، نازنین شهسواری، اسما دهمرده، مارال روشنیان، فتانه شمس آبادی، پروا آقاجانی به عنوان بازیگر حضور دارند.
«سقوط در کوه مورگان» عنوان نمایشی به نویسندگی آرتور میلر درام نویس برجسته ی قرن بیستم و کارگردانی منیژه محامدی است. در این اجرا که ساعت 19:30 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت 35 هزار تومان میزبان مخاطبان است، محمد نادری، آیلار نوشهری، مهوش افشارپناه، نسترن پیکانو، فرناز رهنما، محمد اسکندری، نسترن باقرزاده به عنوان بازیگر حضور دارند.
«کَر» نمایش دیگر تئاتر شهر است که به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی در تالار سایه روی صحنه می رود. در این اثر نمایشی که ساعت 17:30 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان پذیرای تماشاگران است رضا جهانی، عادل عزیز نژاد، مریم برومند، صفورا خوش طینت، الهه نادری ایفای نقش می کنند.
نمایش «جنایات قلب» به نویسندگی بث هنلی و کارگردانی دلارا نوشین نیز ساعت 19:30 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان در تالار سایه اجرا می شود. آزاده اسماعیل خانی، تینا بخشی، علیرضا مویدی، سارا توکلی، پگاه ارضی و تورج ثمینی پور بازیگران این اثر نمایشی هستند.
در تالار اصلی نیز نمایش «فرانکنشتاین» به نویسندگی وکارگردانی ایمان افشاریان و بازی پژمان جمشیدی، بانیپال شومون، آناهیتا افشار، محمد پویا، سوده شرحی، سیاوش میری، حامدابریشمی، امید رضایی، فرید کیامرثی، محمد حقیقی پور، مهدی روحانی، مجتبی نصرت، سعید زینلی، حسین آیرمی، مبین تقوی، توحید لواسانی، امین رجایی و پویا نجفی ساعت 20 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 60 تا 90 هزار تومان تا هفتم بهمن به اجرای خود ادامه می دهد.

همچنین نمایش «چُنور» به نویسندگی و کارگردانی قطب الدین صادقی و بازی فرشید گویلی نیز ساعت 20 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو تا هفتم بهمن‌ماه میزبان علاقه مندان تئاتر است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره فجر

نجمه مهرابی: سفارشی شدن آثار، باعث تنزل نمایش محیطی می‌شود
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره فجر

نجمه مهرابی: سفارشی شدن آثار، باعث تنزل نمایش محیطی می‌شود

نجمه مهرابی کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره فجر سفارشی شدن و‌ تکرار موضوعات در نمایش های خیابانی را موجب تنزل سطح کیفی آثار و از دست دادن مخاطب می‌داند.

|

هشتمین جلسه نقد آثار بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر برگزار شد

رابطه مخدوش با واقعیت، عاری بودن از اضافات و تضاد اجرایی با فرم نمایشنامه
هشتمین جلسه نقد آثار بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر برگزار شد

رابطه مخدوش با واقعیت، عاری بودن از اضافات و تضاد اجرایی با فرم نمایشنامه

جلسه هشتم نقد و بررسی آثار صحنه‌ای چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، نهم بهمن با حضور منتقدان، هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار شد و طبق روال این نشست‌ها، سه نمایش مورد بررسی قرار گرفتند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران