در حال بارگذاری ...
برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

«بیداری» و «بین یه عالمه ماهی» در روزهای پایانی اجرا

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در حالی اعلام شد که دو نمایش «بیداری» و «بین یه عالمه ماهی» در روزهای پایانی اجرا قرار گرفتند.

 به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، تالارهای قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر در هفته جاری میزبان دو نمایش «بیداری» به کارگردانی داود دانشور و «بین یه عالمه ماهی» به کارگردانی امیردلفانی خواهد بود.
نمایش «بیداری» به نویسندگی ژولیان گارنر و کارگردانی داود دانشور که از روز یکشنبه شانزدهم شهریور ماه با بازی (به ترتیب حروف الفبا) رضا امامی، گیلدا حمیدی، افشین زارعی و فرزانه نشاط خواه اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرده تا روز جمعه یازدهم مهر ماه،  ساعت 19:30 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان به صحنه می رود.
«بیداری» روایت یک معلول ذهنی است . او در اثر جرمی که مرتکب شده در زندانی تحت مراقبت و توسط سرزندانبان تحت آموزش قرار می گیرد تا اینکه یک اتفاق موجب می شود تا سرزندانبان او را برای مدتی به یکی از روستاهای اطراف شهر منتقل کند تا به زندگی طبیعی بازگردد. اما آشنایی معلول ذهنی در روستا با یک زن اتفاقاتی را رقم می زند که پس از چند ماه موجب شگفتی می شود.
«بین یه عالمه ماهی» به نویسندگی و کارگردانی امیر دلفانی نمایش دیگری است که از روز سه شنبه هجدهم شهریور ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده و تا روز جمعه یازدهم مهرماه نیز به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.
نمایش «بین یه عالمه ماهی» روایت کوچ پنج خانواده جنوب کشور است که در دهه 40 شمسی به پایتخت کوچ می کنند.
در این نمایش که ساعت 19 با مدت زمان 60دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان  به صحنه می رود، خشایار قائد رحمتی، مهدی یگانه، امیر دلفانی و ایمان عبدی به عنوان بازیگر حضور دارند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران