در حال بارگذاری ...
برای نخستین بار در حوزه پخش زنده نمایش در فضای مجازی اتفاق افتاد؛

40 هزار کاربر به تماشای ویژه برنامه رسول مهربانی نشستند

روز گذشته و از طریق اپلیکیشن روبیکا نزدیک به چهل هزار نفر به تماشای ویژه برنامه «رسول مهربانی» نشستند.

به گزارش ایران تئاتر، پخش آنلاین ویژه برنامه «رسول مهربانی» که روز گذشته به همت انجمن هنرهای نمایشی ایران و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و شرکت روبیکا به مناسبت جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق‌(ع) و روز «اخلاق و مهرورزی» در محوطه مجموعه تئاترشهر برگزار شد، با استقبال قابل توجه مخاطبان تئاتر مواجه شد.

 سید مسعود صفوی از موثرین پخش آنلاین برنامه در اپلیکیشن روبیکا در گفت و گو با ایران تئاتر  گفت : با توجه به تعطیلی سالن‌های تئاتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای گسترش تولید محتوای سالم برای مخاطبان، در فرصتی کمتر از 24 ساعت با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و انحمن هنرهای نمایشی ویژه برنامه «رسول مهربانی» برای نخستین بار از طریق اپلیکیشن روبیکا بصورت آنلاین برای دوستداران هنرهای نمایشی پخش شد، که خوشبختانه در مجموع نزدیک به 40 هزار کاربر به تماشای این ویژه برنامه نشستند.

وی این آمار را حاصل مجموع  استقبال 26 هزار کاربر بصورت آنلاین و 14 هزار کاربر بصورت آقلاین دانست و آن را موفقیت چشمگیر در عرصه هنرهای نمایشی ارزیابی کرد.

صفوی که خود تجربه تهیه کنندگی آثار هنری را دارد این استقبال را کم نظیر خواند و  با تاکید بر اینکه چنانچه فرصت بیشتری برای اطلاع‌رسانی این ویژه برنامه وجود داشت، قطعا مخاطبان بیشتری به تماشای آن می‌نشستند، اضافه کرد: استقبالی که از این برنامه شد با توجه به اینکه نخستین تجربه ما در زمنیه پخش آنلاین یک برنامه در حوزه تئاتر در اپلیکیشن روبیکا بود، برای خود ما نیز جالب یود چراکه اطلاع رسانی زیادی برای این برنامه صورت نگرفته بود.

ویژه‌برنامه «رسول مهربانی» به سنت هرساله روز گذشته با حضور علاقه‌مندان و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تحت شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و همزمان به صورت آنلاین برا مخاطبان از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش شد.

گفتنی است در ویژه‌برنامه رسول مهربانی که همزمان با جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق‌(ع) و روز «اخلاق و مهرورزی» از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب در محوطه مجموعه تئاترشهر برگزار شد، مرشد ابولفضل ورمزیار،  مرشدمحمدجواد خرمی، مرشدناصر کریمی‌نیک و مجید رحمتی برای علاقه‌مندان پرده‌خوانی، نقالی و بحر طویل‌خوانی کردند.




مطالب مرتبط

جریانی هنری که به راه افتاده است

بیم و امید گروه‌های تئاتر استانی از اجرا در پایتخت
جریانی هنری که به راه افتاده است

بیم و امید گروه‌های تئاتر استانی از اجرا در پایتخت

در حالی که این روزها سه نمایش از شهرهای شیراز، بهبهان و ماهشهر با حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی در تهران در حال اجرای عمومی هستند، کارگردان‌های این آثار، ضمن امیدواری به ادامه و استمرار این جریان، از سختی‌های حضور گروه‌های تئاتری استان‌ها در پایتخت می‌گویند.

|

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

نظرات کاربران