در حال بارگذاری ...
با تغییر در چیدمان بازیگران

«دن‌کیشوت» در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌‌رود

نمایش «دُن کیشوت» بر اساس نمایشنامه میخائیل بولکاگف با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا با تغییر در چیدمان بازیگران از روز دوشنبه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش پیش‌تر با حمایت عمارت نوفل‌لوشاتو از ۱۰ آبان تا ۱۲ آذرماه در این سالن با بیش از ۲۲۰۰ تماشاگر روی صحنه رفت.

بازیگران این نمایش (به ترتیب ورود) عبارت‌اند از میثم ‌عبدی، امیرمحمد ‌رفیع‌خواه، مهتاب ‌وجدانی، مرتضی ‌علی‌دادی، سوگند ‌قریشی، مریم اسدی، سجاد ‌قربانی، زهرا مرادی، محمود روح‌بخش، مهرناز ‌بختیاری، سپیده ضیایی، عارف ‌عباسی، امیرحسین ‌جوانی، رایحه وصالی، کوثر صمدی و اشکان ‌دلاوری

از دیگر عوامل نمایش «دن کیشوت» می‌توان به داوود نامور مجری طرح، علی نصر مدیر تولید، امیرحسین جوانی و امیرمحمد رفیع‌خواه دستیاران کارگردان، عارفه قیدی عکاس و سارا حدادی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش «دن‌کیشوت» به ترجمه عارفه قیدی، بازنویسی و کارگردانی جواد مولانیا، تولید عمارت نوفل‌لوشاتو با تغییر در بازیگران از ۲۰ دی‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال یا گیشه تماشاخانه مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران