در حال بارگذاری ...
در ادامه‌ عیدانه تئاتر کودک و نوجوان در تئاتر شهرزاد

اجرای بازی-نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» تمدید شد

بازی-نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» به کارگردانی سعید زین‌العابدین از روز یکشنبه ۲۱ فروردین به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نویسنده‌ این نمایش موزیکال و عروسکی محمدحسین ناصربخت، کارگردان سعید زین‌العابدین و بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک مریم آشوری و فاطمه خدابنده‌لو هستند.

همچنین آهنگسازی نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» را عبد آتشانی، طراحی و ساخت دکور و عروسک را مژده زکریا پور و طراحی نور را مجتبی گیویان بر عهده داشته‌اند.

سایر عوامل این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده است عبارت‌اند از روابط عمومی: ریحانه مطهری، روژین ستاری و تبلیغات مجازی و رسانه: روشنک کریمی.

بازی-نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ساعت 17:15 در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن رزرو: ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ یا با مراجعه به سایت تیوال به نشانی

https://www.tiwall.com/p/gheychi4 اقدام به تهیه‌ بلیت کنند.




مطالب مرتبط

تماشاخانه سنگلج، میراث ملی ایرانیان است

تماشاخانه سنگلج، میراث ملی ایرانیان است

محمدحسین ناصربخت: در هجدهم مهر 1344، هم‌زمان با برگزاری نخستین جشنواره نمایش‌های ایرانی، تماشاخانه‌ای در محلِه قدیمی سنگلج تهران و ضلع جنوب غربی پارک شهر افتتاح شد که امروز با نام تماشاخانه ...

|

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران