در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان و هنرمندان

آیین رونمایی از کتاب «شب سوئیت» در محمودآباد برگزار شد

به همت موسسه فرهنگی هنری آوای جانان دلشدگان و با حمایت و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و حوزه هنری مازندران، آیین رونمایی از کتاب مجموعه نمایشنامه «شب سوییت» نوشته حامد مربوط صادق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، آیین رونمایی از کتاب مجموعه نمایشنامه «شب سوئیت» به نویسندگی حامد مربوط صادق با حضور علیرضا پاک‌بین معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مازندران و جمعی از هنرمندان هنرهای‌نمایشی محمودآباد، نور و آمل و مدیران انجمن‌های هنری و پیشکسوتان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.
علیرضا پاک‌بین معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران طی سخنرانی کوتاهی در این برنامه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های هنری و هنرمندان محمودآباد اشاره کرد و گفت: این شهرستان به‌رغم اینکه در ظاهر منطقه کوچکی است اما فعالیت‌های فرهنگی بسیار و هنرمندان پویا و نامداری دارد.
وی با اشاره به سیاست تمرکززدایی حوزه هنری مازندران افزود: این مرکز علی‌رغم استقرار در مرکز استان و نداشتن دفاتر شهرستانی، به دنبال اجرای برنامه‌های متنوع هنری و فعالیت در سراسر استان جهت جذب حداکثری پتانسیل هنری و ایجاد جریان سازنده فرهنگی در عرصه هنر انقلابی و هنر متعهد است.

پاک‌بین در پایان گفت: اخیراً در حوزه هنری مازندران (و در بخش نمایش) علاوه بر کتاب «شب سوئیت» از کتاب‌های نمایش خلاق سرکار خانم عاطفه قاسمی و رسول ترک نوشته علی عظیمی نیز رونمایی شد.
حامد مربوط صادق (فارغ‌التحصیل رشته عکاسی و فیلم‌سازی، نویسنده، کارگردان و سرپرست گروه نمایشی وازیک محمودآباد و رییس هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران) نیز پیش از آیین رونمایی ضمن قدردانی از حوزه هنری، جشنواره گلدسته‌ها را فرصتی برای تولید متون نمایشی و حمایت از فعالان و هنرمندان علاقه‌مند به نویسندگی عنوان کرد و گفت: این جریان برای کسانی که از مراکز فرهنگی هنری متمرکز در استان یا کشور دور هستند، فرصت عادلانه‌ای ایجاد می‌کند.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، هیئت‌داوران آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و آثار منتخب مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد هنری را معرفی کردند.

|

با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود
با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد آورد. او به همراه بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این اثر اجرایی را تشکیل می‌دهند.

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران