در حال بارگذاری ...
در آخرین روز اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران

آثار بخش ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود

در آخرین روز اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایران تئاتر، در آخرین روز از اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران (5 آذرماه) ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

امروز در پردیس تئاتر تهران، نمایش «این و آن» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی محمد احمدی از شهرستان پاکدشت ساعت 14:30 و 16:30 در سالن استاد علی نصیریان، نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» نوشته مهدی اکبری به کارگردانی محمد ستوده از شهرستان پاکدشت ساعت 15:30 و 17:30 در سالن استاد داوود رشیدی، نمایش «نذر عباس» نوشته و کاری از محمد یزدی از شهرستان ملارد ساعت 16:30 و 18:30 در سالن استاد مشایخی و نمایش «عقیق» نوشته شهرام سلطانی به کارگردانی سیدامیر حسینی از شهرستان قدس ساعت 17:30 و 19:30 در سالن استاد محمود استادمحمد به اجرا در می‌آید.

این بخش با حمایت حوزه هنری استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ششم آذرماه ساعت 17:30 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

نظرات کاربران