در حال بارگذاری ...

اجرای کمدی «کافی شاپی‌ها» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش کمدی «کافی شاپی‌ها» به کارگردانی مجید ‌علم‌بیگی از ۱۳ آذر تا ۱۳ دی ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره ‌۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش کمدی «کافی شاپی‌ها» به نویسندگی ویکتور فون بیلو و کارگردانی مجید ‌علم‌بیگی از 13 آذر 1401 (فردا) در سالن شماره ‌۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌روی صحنه خواهد رفت.

نمایشنامه کمدی «کافی شاپی‌ها» با مترجمه بهبود بهلولی است.

عماد مهدی‌زاده، هانیه رجایی، سارا عشوری، کوروش ‌محمدرضا، رونیا میرشجاعی، مهدی ‌جواهری، متین حسنی‌پور، علیرضا ‌محمدنژاد، وحید فیض‌آبادی، کیوان ‌کریمی و نیما ‌مهدوی بازیگران این نمایش کمدی هستند.

«کافی‌شاپی‌ها» یک کمدی با رگه‌های ابزورد و برگرفته از سه قطعه نمایشی نوشته ویکتور فن‌بیلو است و کافی‌شاپ این نمایش نمادی از جامعه است.

در خلاصه این نمایش آمده است: «در یک کافی شاپ که در سطح شهر قرار دارد اتفاقات جالبی می افتد که خیلی شیرین و بامزه‌اند و...»

نمایش «کافی شاپی‌ها» از ۱۳ آذر تا ۱۳ دی ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

مجید علم‌بیگی: متأسفانه بسیاری از افراد تئاتر را شغل نمی‌دانند




مطالب مرتبط

ریچارد شکنر در نشست نقد کتاب دانشگاه سوره مطرح کرد

چیزی فارغ از تئاتر وجود ندارد
ریچارد شکنر در نشست نقد کتاب دانشگاه سوره مطرح کرد

چیزی فارغ از تئاتر وجود ندارد

نشست نقد کتاب دانشگاه سوره با بررسی کتاب «مقدمه‌ای بر مطالعات اجرا» با حضور و سخنرانی مجازی نویسنده این اثر ریچارد شکنر برگزار شد. در این نشست ریچارد شکنر گفت تئاتر را به‌عنوان یک واژه جمع می‌دانم و چیزی فارغ از تئاتر وجود ندارد، باور دارم تئاتر فقط محدود به تعریف غربی و ...

|

«هزارویک‌شب شهرزاد» میزبان دانشجویان و هنرجویان خواهد شد

«هزارویک‌شب شهرزاد» میزبان دانشجویان و هنرجویان خواهد شد

رویداد «هزارویک‌شب شهرزاد» اعلام آمادگی کرد تا با ایجاد فضایی مناسب جهت شناسایی استعدادهای ویژه هنری، از اوایل خرداد 1403، میزبان دانشجویان و هنرجویان کلیه رشته‌های هنری و گروه‌های تئاتری باشد. 

|

محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!
محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!

محمدرضا عطایی‌فر، نویسنده و کارگردان نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» می‌گوید در طول اجرا با کسانى آشنا شدیم که متأسفانه به مرگ و خودکشى فکر کرده بودند و نکته جالب این بود که با دیدن این نمایش از انجام این کار منصرف شدند. احساس می‌کنیم تا حدی وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم.

|

نظرات کاربران