در حال بارگذاری ...

اجرای کمدی «کافی شاپی‌ها» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش کمدی «کافی شاپی‌ها» به کارگردانی مجید ‌علم‌بیگی از ۱۳ آذر تا ۱۳ دی ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره ‌۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش کمدی «کافی شاپی‌ها» به نویسندگی ویکتور فون بیلو و کارگردانی مجید ‌علم‌بیگی از 13 آذر 1401 (فردا) در سالن شماره ‌۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌روی صحنه خواهد رفت.

نمایشنامه کمدی «کافی شاپی‌ها» با مترجمه بهبود بهلولی است.

عماد مهدی‌زاده، هانیه رجایی، سارا عشوری، کوروش ‌محمدرضا، رونیا میرشجاعی، مهدی ‌جواهری، متین حسنی‌پور، علیرضا ‌محمدنژاد، وحید فیض‌آبادی، کیوان ‌کریمی و نیما ‌مهدوی بازیگران این نمایش کمدی هستند.

«کافی‌شاپی‌ها» یک کمدی با رگه‌های ابزورد و برگرفته از سه قطعه نمایشی نوشته ویکتور فن‌بیلو است و کافی‌شاپ این نمایش نمادی از جامعه است.

در خلاصه این نمایش آمده است: «در یک کافی شاپ که در سطح شهر قرار دارد اتفاقات جالبی می افتد که خیلی شیرین و بامزه‌اند و...»

نمایش «کافی شاپی‌ها» از ۱۳ آذر تا ۱۳ دی ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

مجید علم‌بیگی: متأسفانه بسیاری از افراد تئاتر را شغل نمی‌دانند




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران