در حال بارگذاری ...
از امروز در تماشاخانه اهورا اجرا می‌شود

«دور از دسترس اطفال نگهداری شود»؛ ماجرای یک بی‌احتیاطی

نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» به کارگردانی محسن شاهچراغی درباره بی‌احتیاطی یک پدر و مادر نسبت به فرزندشان است. این اثر امروز در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» به نویسندگی فرشته فرشاد بر اساس‌ طرحی از محمدرضا قلی پور و به کارگردانی محسن شاهچراغی از امروز (چهارشنبه 17 خردادماه) ساعت 21 در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

در این اثر تراژدی تکتم رسول‌زاده، سید سعید موسوی، شهریار نیک پیکران و نیلوفر موسوی به ایفای نقش می‌پردازند.

فانی فیت (سرمایه‌گذار)، سیدسعید موسوی (مدیر تولید)، ریحانه احدی (دستیار کارگردان)، مریم عراقی (دستیار یک کارگردان)، نورا راد (منشی صحنه)، غزل علیزاده (مدیر صحنه)، مانی ورکانی (دستیار مدیر صحنه)، محسن نوروزی (ساخت تیزر و گرافیست)، علیرضا حسین‌پور (طراح و سازنده دکور)، فرید مقتدر (طراح و مجری گریم)، محسن نوروزی (انتخاب‌کننده موسیقی، عکاس و تصویربردار)، محسن شاهچراغی (طراح صحنه و نور)، محسن نوروزی (انتخاب‌کننده لباس)، ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی (روابط عمومی) هستند.

در خلاصه نمایش آمده است: «صابر و سوری زن و مردی معتاد به مواد صنعتی هستند که در اثر یک بی‌احتیاطی، سهوا فرزند معلول خود را به آتش می‌کشند...»

نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» به مدت دو هفته هرروز به‌جز شنبه‌ها ساعت 21 به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه در تماشاخانه اهورا به نشانی میدان هفت‌تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۰۹۳۰۳۷۲۷۲۰۱ تماس بگیرند و برای خرید بلیت از طریق سایت تیوال به نشانی اقدام کنند.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران