در حال بارگذاری ...

پیام تبریک کانون نمایشنامه‌نویسان به عباس جهانگیریان

پیام تبریک کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به عباس جهانگیریان برای دریافت جایزه‌ جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، خطاب به عباس جهانگیریان برای نامزدی جایزه‌ جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) پیام تبریکی منتشر کرد.

در این پیام تبریک آمده است:

«جناب استاد عباس جهانگیریان، عضو محترم کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران

نامزدی شما برای جایزه‌ جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) کمترین شادباش و خسته نباشید به سال‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان ایران زمین قلم زدید، رؤیا ساختید، چراغ روشن کردید، امید و آگاهی دادید تا زبان و فرهنگ و سرزمین‌شان را دوست داشته باشند. بسیاری از آن نونهالان در سایه‌سار درخت معرفت شما اکنون به برنایی رسیده‌اند. خوشا ما و ایران که بزرگانی چون شما را در کنار خویش داریم.

کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، نامزدی جناب عباس جهانگیریان، عضو این کانون را برای جایزه‌ جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) تبریک می‌گوید.

کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران-18 تیرماه 1402»




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

اکبر زنجان‌پور، در مراسم نکوداشت خود که با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد، از مسئولیت سنگین و دشوار کارگردانان، بازیگران و دیگر فعالان عرصه تئاتر گفت.

|

نظرات کاربران