در حال بارگذاری ...
اکبر زنجانپور در شب افتتاحیه نمایش «چخفته» مطرح کرد

بازیگران چوب به دست دیگران می‌دهند

اجرای نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیرِ دل‌زنده با حضور اکبر زنجانپور، بازیگر و کارگردان پیشگام سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد. 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «چخفته» دور دوم اجراهای خود را با حضور اکبر زنجانپور، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

گروه نمایش «چخفته» در پایان این اجرا ضمن پخش صدای تعدادی از دیالوگ‌های اکبر زنجانپور در نقش‌های ماندگار و متفاوتی که تاکنون در ذهن‌ مخاطبان به یادگار گذاشته است، از سال‌ها تلاش این هنرمند پیشگام در عرصه‌های مختلف بازیگری و کارگردانی سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

همچنین اکبر زنجانپور پس از تماشای این نمایش با اشاره به فعالیت بازیگران روی صحنه تئاتر گفت: «همه ما بازیگران که روی صحنه می‌رویم، می‌دانیم که قرار است چوب به دست دیگران بدهیم.»

این هنرمند ضمن ابراز خشنودی از تماشای این اثر نمایشی از کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی «چخفته» تشکر کرد. 

«چخفته» به نویسندگی فرزانه محمدحسین و تهیه‌کنندگی رضا ناجی‌پور با طراحی و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده نمایشی است برگرفته از نمایشنامه‌ها و داستان‌های کوتاه آنتوان چخوف با نگاهی کاملا مستقل.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «میگن موقع مرگ همه‌ی خاطرات داشته و نداشتت مث یه خواب چند ثانیه‌ای میاد جلوی چشمات.» 
رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که از 23 تیر به مدت محدود ساعت 20:15 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، از سایت تیوال خریداری کنند.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر  همان کشتی نجات‌دهنده است
گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده است

مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از» با بیان اینکه در این اثر به جنبه رهایی‌بخش و نجات‌دهنده هنر تاکید دارد، گفت جایی که فضا متلاطم است، جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده و همان ریسمان محکمی است که می‌توان به آن متوسل شد.

|

نظرات کاربران