در حال بارگذاری ...
با جذب 23 هزار تماشاگر

گیشه تئاتر شهر، سه میلیارد و 300 میلیون فروخت

تئاتر شهر، با شش نمایش، ۲۳ هزار تماشاگر را به سالن‌های اصلی، چهارسو، سایه و قشقایی این مجموعه کشاند و در مجموعه سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان بلیت فروخت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در این مجموعه تا پایان روز جمعه 17 شهریور 1402 اعلام شد.

بر پایه این گزارش، نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز 26 مرداد در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 200،150 و 100 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 31 اجرا و میزبانی از 17 هزار و 714 مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان)، دو میلیارد و 844 میلیون و 650 هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل‌زنده که در سری اول از 23 تیر تا 13 مرداد در تالار سایه اجرا شد، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه 30 مرداد در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 110 هزار تومان روی صحنه رفته است که با مجموع 30 اجرا، 2 هزار و 776 تماشاگر جذب کرد و با فروشی معادل 263 میلیون و 923 هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی که از 6 شهریور اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 120 هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 9 اجرا و 958 تماشاگر، به فروشی معادل 97 میلیون و 200 هزار تومان دست یافته است.

نمایش «شبیه خون» به کارگردانی محمد حاتمی که از 6 شهریور اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت 130 هزار تومان آغاز کرده است، با 9 اجرا توانسته 316 تماشاگر را (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل 23 میلیون و 114 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری از روز جمعه 3 شهریور در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 100 هزار تومان به صحنه رفته است و با مجموع 11 اجرا، توانسته 460 تماشاگر را به سالن بکشاند. این نمایش با فروشی معادل 27 میلیون و 520 هزار تومان، همچنان به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی از روز جمعه 3 شهریور در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 110 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است و با مجموع 11 اجرا، توانسته 644 تماشاگر را جلب کند و فروشی معادل 54 میلیون و 406 هزار تومان داشته باشد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند
گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند

یعقوب صباحی، بازیگر پیشکسوت تئاتر می‌گوید تماشاگران امروزِ تئاتر نمایش‌های مینی‌مال، موجز و گویا را برای به تماشا نشستن انتخاب می‌کنند.

|

گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی
گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی

حسین کشفی‌اصل کارگردان نمایش «عددهای نشده» می‌گوید بازیگران من در این نمایش به واسطه طراحی صحنه و میزانسن‌های اجرایی، اجازه دارند فقط در محدوده داخلی یک فرش دوازده‌متری بازی داشته باشند و حتی انگشت‌شان از این فرش بیرون نزد و از این جهت می‌دانم چالش سختی برای‌شان بود که ...

|

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

نظرات کاربران