در حال بارگذاری ...
ضیافت تئاتری با نقش‌آفرینی مایکل شانون و پل اسپارکس

«در انتظار گودو» در «برادوی»

اجرای نمایشنامه مشهور ساموئل بکت، «در انتظار گودو» با بازی مایکل شانون و پل اسپارکس در مرکز پولونسکی شکسپیر از روز چهارم نوامبر (دوازدهم آبان) آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، پس از سه سال انتظار، بالاخره یکی از بنام‌ترین و پراجراترین نمایشنامه‌های جهان، با بازی دو بازیگر کارا و مشهور روی صحنه رفت.

قرار بود «در انتظار گودو» ماه مارس (فروردین-اردیبهشت) سال 2020 اجرا شود اما به دلیل پاندمی اجرای این اثر به تاخیر افتاد تا این‌که سرانجام و پس از سه سال انتظار از روز چهارم نوامبر (13 آبان) اجرای نمایش در مرکز پولونسکی شکسپیر بروکلین آغاز شد و تا سوم دسامبر (دوازدهم آذر) در این مرکز روی صحنه است.

آرین آربوس کارگردان «در انتظار گودو» است که داستان
استراگون و ولادیمیر را روایت می‌کند؛ دو مرد به ظاهر فقیر که چشم به راه شخصی به نام گودو هستند، شخصی که قول داده بیاید اما هرگز آفتابی نمی‌شود.

مایکل شانون نقش استراگون و پل اسپارکس نقش ولادیمیر را روی صحنه اجرا می‌کنند.آجای نیدو نقش پوزو و جف بیهل نقش لاکی را بازی می‌کنند.
توسن فرانسوا باتیست در نقش پسربچه ظاهر می‌شود. دراماتورژی «در انتظار گودو» را جاناتان کلب بر عهده دارد.

مایکل شانون بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و در کارنامه بازیگری او حضور در فیلم‌هایی مانند «جاده انقلابی»، «پرل هاربر»، «99 خانه»، «شکل آب»، «آمستردام»، «فلش» و سریال‌هایی مانند «نه غریبه کامل» به چشم می‌خورد.

پل اسپارکس هم بیشتر با حضور در سریال‌هایی مانند «امپراتوری بوردواک»، «آن شب» و «خانه پوشالی» شناخته می‌شود.
 

منبع:پلی‌بیل

 


 




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران