در حال بارگذاری ...
پس از موفقیت فیلم «باربی»

تئاتر «باربی» در راه است

پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ «باربی» ساخته گرتا گرویگ و با بازی مارگو رابی، رایان گاسلینگ بود. مارگو رابی از احتمال ساخته شدن نسخه تئاتری فیلم «باربی» گفت.

به گزارش ایران تئاتر، پس از موفقیت «باربی» در گیشه کارگردان فیلم گرتا گرویگ و مارگو رابی، تهیه‌کننده اجرایی به این فکر افتادند که به سراغ نمایش موزیکال «باربی» بروند.

 

«باربی» در مراسم گلدن گلوب توانست برنده جایزه بهترین ترانه و بهترین دستاورد سینمایی و گیشه شود و یک میلیارد و پانصد میلیون دلار فروش جهانی داشت. کمپانی «متل» سازنده عروسک‌های باربی با سرمایه‌گذاری روی این فیلم توانست دوباره عروسک‌های خود را در کانون توجه قرار بدهد.

 

در برنامه تلویزیونی «تونایت شو»، مارگو رابی درباره احتمال ساخت نمایش موزیکال «باربی» چنین توضیح داد که «این نخستین باری نیست که به فکر تهیه نمایش موزیکال باربی افتاده‌ایم، خیلی جالب خواهد بود اگر بتوان همه داستان را به یک نمایش موزیکال بزرگ و دیوانه‌وار تبدیل کرد. همه چیز بی‌نهایت سرگرم‌کننده‌تر خواهد شد. »

 

گرتا گرویگ، کارگردان هم توضیح داد: « من واقعاً عاشق نمایش‌های موزیکال هستم. منظورم این است که هیچ چیز مرا راضی‌تر نمی‌کند. بنابراین، من عاشق یک نمایش موزیکال هستم. »

احتمال دارد که دیوید هیمن، تهیه‌کننده نمایش موزیکال «پدینگتون» برای نمایش «باربی» انتخاب شود.

 

منبع: واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران