در حال بارگذاری ...
جواد انصافی روی صحنه می‌آید

«هر روز نوروزه»، نمایشی در آستانه سال نو

نمایش «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی و با بازی جواد انصافی در کانون روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی، در آستانه نوروز باستانی روی صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

این نمایش با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با سنت‌ها و آیین‌های نوروزی و توجه به فرهنگ نمایش‌های ایرانی‌اسلامی تولید شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: «عمو نوروز قصد دارد نماینده جدید خودش را به زمین بفرستد. او کسی نیست جز پیروز سال ۱۴۰۳. او تحت تعلیم معلم خود حاجی فیروز (سال ۷۱) تصمیم می‌گیرد کاری کند که هیچ حاجی فیروزی تابه‌حال انجام نداده است، برای همین پیش از اینکه سال جدید برسد او روی زمین می‌رود و...»

امیرحسین انصافی، پیمان کلانتری با حضور جواد انصافی و با صدای سارا روستاپور روی صحنه می‌رود.

سیدمعصومه صفایی (دستیار کارگردان)، امیرحسین انصافی (شاعر و آهنگ‌ساز)، رامین بهادری (ساخت ویدئو گرافیک و هوش مصنوعی)، مهشاد عابدین‌پور (طراحی و ساخت صحنه)، محمد عابدی‌نسب، عارف رضاپور و سینا احمدپور (گروه صحنه و دکور)، فروغ یزدان‌عاشوری (طراحی و دوخت لباس)، عارف رضاپور (مدیر صحنه)، محمد افضلی‌فر (دستیار صحنه و عروسک‌گردان)، سعیده دهقان‌نژاد و فروغ یزدان‌عاشوری (ساخت عروسک)، یلدا منتظری (طراح پوستر و بروشور) و مینا بهرامی‌تبار (روابط عمومی) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ روی صحنه سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران می‌رود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق آمار منتشر شده از اداره کل هنرهای نمایشی، در تالار هنر، نمایش‌های «انگشتر اسرارآمیز»، «آکادمی پرندگان» و نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» بیش از 100 میلیون تومان ...

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

نظرات کاربران