در حال بارگذاری ...

«استخوان ماهی جادویی» در سینماتئاتر کانون اجرا می‌شود

«استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری است که مکان اجرای آن در سالِ جدید به سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتقل می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «استخوان ماهی جادویی» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی از روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ روی صحنه سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) می‌رود.

در خلاصه نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی‌» آمده است: «سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش است، آرزویی کند تا بر آورده شود؛ اما ترجیح سارا چیز دیگری است...»

الهام فرج‌پور و علی یداللهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

بهنام رحیمی (آهنگ‌ساز)، علیرضا حسین‌پور (طراح صحنه)، پریا علی‌محمدی (طراح لباس)، محمدرضا شاملوفرد (طراح نور)، محمدرضا کوهستانی (شاعر)، حوریه شفیعی (دستیار کارگردان)، ایلیا مجیدی (مدیر صحنه)، زهرا نصراللهی (عکاس) و مینا بهرامی، الهه ناظری و صغری آقایاری (روابط عمومی) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۱۰۰۶۲۳ ، ۰۲۱۸۸۱۰۰۶۲۴ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود نمایش «استخوان ماهی جادویی‌» صبح‌ها ساعت ۱۱ ویژه مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۷ برای عموم اجرا می‌شود.

این نمایش شهریور و مهر سال ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در بوستان لاله و پس از آن در آبان و آذر امسال، در قالب طرح تئاتر تناوبی در فرهنگسرای ارسباران تهران اجرا شد.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

نظرات کاربران