در حال بارگذاری ...
در چهارمین دور اجراها

«هیدن» راهی تماشاخانه هیلاج شد

نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه، پس از ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ و دریافت چهار جایزه از جشنواره تئاتر فجر و جشن حافظ، بار دیگر در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران‌ تئاتر، نمایش «هیدن» با کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، در دور چهارم اجراهایش، برای مدتی محدود، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت. 

«هیدن» که از تولیدات کمپانی تئاتر جوانان ایران است، با ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲، میزبان ۱۸ هزار و ۱۶۲ نفر مخاطب بود و به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

این نمایش در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری زن شد. «هیدن»، همچنین در شاخه‌های نمایشنامه‌نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نیز نامزد دریافت جایزه بود. 

نمایش «هیدن» در جشن حافظ که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت داوران را برای بهترین بازیگر زن به دست آورد. 

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که از ۱۵ فروردین‌ در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

ریحانه رضی و کوروش شاهونه (نویسندگان)، نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، کیوان شعبانی (فیلمبردار مداربسته و طراح نور)، صادق کندری (اصلاح و ادیت)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، امیرحسام قربانی، عبد نیک‌سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی) و علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌)، دیگر عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند
محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند

محمودرضا رحیمی پس از دیدن نمایش «هیدن» گفت خیلی افسوس خوردم که چرا انقدر دیر به تماشای این نمایش نشستم و ای‌کاش بتوانم در شب‌های پایانی اجرا نیز به تماشای دوباره این کار بنشینم تا باز هم لحظات هولناک، خوب و جذاب را حس کنم. این اثر، تماشاگران را حتی بعد از پایان اجرا رها ...

|

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران