در حال بارگذاری ...

«سه خواهر» در تئاتر مولوی ماندنی شد

نمایش «سه خواهر» نوشته محمد چرمشیر و کار نگین ضیایی تا اول خرداد به مدت ۳ شب تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سه خواهر» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی نگین ضیایی که از ۲۳ فروردین اجرای خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز کرد و تا ۲۸ اردیبهشت روی صحنه بود، از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا سه شنبه اول خرداد به مدت ۳ شب تمدید شد.

«سه‌خواهر» با دست‌مایه قرار دادن مسئله آرمان‌شهر و ناامیدی موجود در جامعه، روایتی تازه از زندگی خواهران پروزوروف را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «اتاق پذیرایی خانه پروزوروف‌ها، اتاقی بزرگ با مبلمانی مختصر. نیم‌روز است. در بیرون، آفتاب همه چیز را درخشان کرده است. خواهران پروزوروف اینجا هستند...»

سپیده ضیایی، شادی ضیایی، فاطمه کاظمی و مهشید کاظمی بازیگرانی هستند که در نمایش «سه‌خواهر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این اثر که تازه‌ترین اثر گروه تئاتر واسومانی است، می‌توان به وحید لک (تهیه‌کننده)، فرنوش نادرپور، تینا حاجی‌نصرالله (دستیاران کارگردان)، امین موحدی پور (برنامه‌ریز)، امیرحسین دوانی (طراح صحنه)، امیرحسین سیر، محمدحسین کوزه‌گر، علیرضا کوزه‌گر و پوریا محسنی (طراحان نور)، مجید نیرومند (ویدئوآرت و موشن‌گرافی)، محمد اصغری‌اصل (طراح صدا و موسیقی)، شادی ضیایی (طراح لباس)، سجاد داغستانی (طراح پوستر و بروشور)، شادی ضیایی (نقاشی و کلاژ)، مصطفا طباطبایی (ساخت دکور)، مهری علی‌یاری (دوخت لباس)، حسین طاهربخش (مدیر تولید)، السا فتحی (مدیر هماهنگی و دستیار تولید)، ماهرخ لک (ارتباطات و تشریفات)، امیر قالیچی-تئاتربازها (روابط عمومی)، کیارش مسیبی (عکاس) و مجید نیرومند (طراح تیزر و ساخت تیزر) اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.


گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

تمدید اجرای «هاله»

تمدید اجرای «هاله»

نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

|