در حال بارگذاری ...

تماشاگران «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» با یاد هما روستا گریستند

اجرای یکشنبه شب نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» در فضایی متاثر به یاد و خاطره هما روستا هنرمند فقید تئاتر تقدیم شد

به گزارش سایت ایران تئاتر، این  نمایش به کارگردانی ساناز بیان شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که بازیگران و تماشاگران این نمایش در فضایی متاثر از یاد هما روستا، این هنرمند فقید را تشویق کردند.

نسیم ادبی در پایان این اجرا گفت: من افتخار داشتم که در دو اثر به کارگردانی هما روستا ایفای نقش کنم.بسیار از ایشان آموختم. زمانی که بسیار جوانتر بودم ایشان به من اعتماد کردند و نقش های مهمی را در نمایش‌های زمستان و سانتا کروز به من سپردند. هما روستا زنی بسیار پرقدرت، محکم و در عین حال مهربان، دوست داشتنی و صمیمی بود.در آن زمان کار کردن با چنین کارگردانی برای من بسیار آموزنده بود.

بهاره رهنما نیز خطاب به تماشاگران گفت: از دست دادن خانم روستا ضایعه‌ای جبران ناپذیر است. زنی‌که حتی در روزهای  بیماری قدرتمند و مستحکم بود و حمایتگر مرد بزرگی مانند حمید سمندریان. خانم روستای عزیز از شما بابت همه چیزهایی که به ما آموختید ممنونم و اجرای امشب را از صمیم قلب به شما تقدیم می‌کنیم و جایتان همیشه خالی خواهد بود.

«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» نمایشی است با ساختار مستند که به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد و بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیانپور در آن بازی می‌کنند.

این نمایش از هشتم شهریور هر شب ساعت 21 و شنبه‌ها ساعت 19 در سالن باران واقع در خیابان فلسطین جنوبی به‌ صحنه می‌­رود.




مطالب مرتبط

نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است
نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است

بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس» با بیان این‌که متن خوب راهنمای بازیگر است، از برتری تئاتر به نسبت سینما، به‌واسطه فرصتی که برای تمرین و کشف ریزه‌کاری‌های نقش به بازیگر می‌دهد، گفتند.

|

نظرات کاربران