در حال بارگذاری ...
با نگاهی به زندگی شهید آیت‌الله مفتح

«بلور عشق» از رادیو نمایش پخش می‌شود

دوشنبه ۲۲ آذرماه، زندگی شهید آیت‌الله مفتح در قالب نمایش رادیویی «بلور عشق» از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، «بلور عشق» نوشته  محرم علی دودانگه داستان زندگی شهید آیت‌الله مفتح را تا زمان شهادت او روایت می‌کند.

این سریال رادیویی به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، کارگردانی ایوب آقاخانی، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی، افکتور محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی مهدی طهماسبی، احمد گنجی، رحمان باقریان، امیر فرحان نیا، محمد یگانه، صدیقه کیانفر،عباس توفیقی، بهرام ابراهیمی، محمدرضا علی، مهدی نمینی مقدم، عبدالعلی کمالی، علی میلانی، علی‌اصغر دریایی، نورالدین جوادیان، فریدون محرابی، پریسا مقتدی، شیرین سپهراد، شهریار حمزیان تولید شده است که از فردا ساعت 10:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

نمایش «بلور عشق» پیش‌ازاین همزمان با ۱۶ آذرماه، روز دانشجو و در آستانه سالروز شهادت شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، از رادیو معارف پخش شده بود.

شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح ازجمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) ایفا کرد و همچنین قدم‌های مؤثری درراه ایجاد وحدت بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه و دو قشر روحانی و دانشگاهی برداشت.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران