از تاریخ
 تا تاریخ
 
بررسی روال تئاتری شدن داریوش اسدزاده به مناسبت هفتمین روز درگذشت این هنرمند

نامی نیکو و ماندگار
بررسی روال تئاتری شدن داریوش اسدزاده به مناسبت هفتمین روز درگذشت این هنرمند

نامی نیکو و ماندگار

ایران تئاتر- رضا آشفته:  داریوش اسد زاده به آرزوی صد ساله شدنش همانند ناصرالدین شاه نرسید اما برخلاف آن پادشاه بدنام از خود نام نیکی را در سرزمین ایران بر جای نهاد و ...

ایران تئاتربه بهانه برگزاری جشنواره آیینی سنتی بررسی کرد

سمت و سوی پژوهش‌ها و مطالعات حوزه نمایش ایرانی
ایران تئاتربه بهانه برگزاری جشنواره آیینی سنتی بررسی کرد

سمت و سوی پژوهش‌ها و مطالعات حوزه نمایش ایرانی

ایران تئاتر به بهانه برگزاری نوزدهمین جشنواره آیینی و سنتی که متمرکز بر نمایش‌های ایرانی است، با هدف کندوکاوی در کم و کیف فعالیت‌های پژوهشی در ارتباط با نمایش ...

به بهانه برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

تجاهل‌العارف در رفتار عقلای مجانین و شخصیت سیاه
به بهانه برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

تجاهل‌العارف در رفتار عقلای مجانین و شخصیت سیاه

ایران تئاتر-مرضیه‌ شریعت: در میان جدال عقل و عشق، یکباره با شخصیتی مواجه می‌شویم که به «عقلای مجانین» شهره‌اند. بهلول،‌ تلخک و جحی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های ...

به بهانه برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

نقش میراث فرهنگی معنوی درنمایش های ایرانی
به بهانه برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

نقش میراث فرهنگی معنوی درنمایش های ایرانی

ایران تئاتر- لاله تقیان: میراث فرهنگی، چه میراث ملموس یا مادی و چه میراث ناملموس یا معنوی بخش مهمی از هویت ملت‌هاست. یعنی آنچه هویت جوامع را می‌سازد، گذشته و حال و ...

بررسی کارنامه کاری و زندگی هنری هما جدیکار، کارگردان و مدرس نمایش عروسکی

بانویی از جنس مهربانی عروسک ها
بررسی کارنامه کاری و زندگی هنری هما جدیکار، کارگردان و مدرس نمایش عروسکی

بانویی از جنس مهربانی عروسک ها

ایران تئاتر- رضا آشفته: هما جدیکار را به نظر همه دانشجویان دانشکده های سینما تئاتر و هنرهای زیبا بشناسند چون همگی آنان مبانی نمایش عروسکی را با این مدرس کارآزموده ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش دهم)

تئاترآموزشی، ضداعتیاد
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش دهم)

تئاترآموزشی، ضداعتیاد

ایران تئاتر: متن حاضر بخش دهم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ مورد پژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و از سوی انتشارات نمایش ...

به مناسبت نخستین جشنواره ملی نمایشنامه­ نویسی

بازشناسی میرزا آقا تبریزی نخستین نمایشنامه­ نویس به زبان فارسی
به مناسبت نخستین جشنواره ملی نمایشنامه­ نویسی

بازشناسی میرزا آقا تبریزی نخستین نمایشنامه­ نویس به زبان فارسی

  ایران تئاتر- رضا فتحی پور: در این نوشتار، به مناسبت نخستین جشنواره ملی نمایشنامه­ نویسی میرزا آقا تبریزی جایزه ایوب آقاخانی، که در ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸ – روز قلم – در ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش نهم)

کنشگران تئاتر اجتماعات در «تئاتر آموزشی»
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش نهم)

کنشگران تئاتر اجتماعات در «تئاتر آموزشی»

ایران تئاتر: متن حاضر بخش نهم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ مورد پژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری دهمین ...

تاریخ‌نگاری ایران تئاتر از نسل اولی‌های تئاتر ایران

اسماعیل مهرتاش، پایه گذار نخستین دانشکده غیردولتی تئاتر ایران
تاریخ‌نگاری ایران تئاتر از نسل اولی‌های تئاتر ایران

اسماعیل مهرتاش، پایه گذار نخستین دانشکده غیردولتی تئاتر ایران

ایران‌تئاتر- پیمان شیخی: هنر تئاتر ایران، طی یک قرن گذشته، هنرمندان بسیاری را تربیت نموده که نام برخی از ایشان ثبت و نام بسیاری از ایشان فراموش شده است. اما این ...

به بهانه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی

فروزه های نمایشی در شاهنامه‌
به بهانه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی

فروزه های نمایشی در شاهنامه‌

ایران تئاتر- اردشیر صالح پور: ۲۵ اردیبهشت‌ماه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است و همه دانند که شاهنامه اثر جاودان این شاعر بلندآوازه است. متن حاضر به این موضوع ...

به بهانه نمایش مستند خط باریک قرمز در جشنواره بین المللی فیلم فجر

 تئاتر درمانی و بزهکاری اجتماعی 
به بهانه نمایش مستند خط باریک قرمز در جشنواره بین المللی فیلم فجر

 تئاتر درمانی و بزهکاری اجتماعی 

ایران تئاتر - علی اکبر عبدالعلی زاده : نمایش مستند تماشایی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست در جشنواره بین المللی فیلم فجر کارکردهای اجتماعی غیر قابل ...

بررسی دبستان بازیگری علی رفیعی، نسل دوم دهه 70 و 80 (بخش دوم)

ققنوس وار از خاکسترشان برخاسته اند
بررسی دبستان بازیگری علی رفیعی، نسل دوم دهه 70 و 80 (بخش دوم)

ققنوس وار از خاکسترشان برخاسته اند

ایران تئاتر- رضا آشفته: علی رفیعی از سال ۶۹ با ورود دوباره به ایران و تدریس در دانشکدۀ سینماتئاتر دانشگاه هنر تهران توانست پرورش نسل دوم بازیگرانش را ممکن سازد.

نگاهی تاریخی به نوروز و آیین های نمایشی در این ایام :

میراث نیاکان اینک بر سفره دل ما نشسته
نگاهی تاریخی به نوروز و آیین های نمایشی در این ایام :

میراث نیاکان اینک بر سفره دل ما نشسته

ایران تئاتر- اسماعیل مجللی: نوروز جشن و آیینی است برخاسته از مجموعه شرایط طبیعی و بن مایه های اعتقادی مردمان فلات ایران که در پهنه جغرافیایی فرهنگی ایران، بی وابستگی ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش هشتم)

«تئاتر آموزشی» خاستگاه تاریخی تئاتر کاربردی
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش هشتم)

«تئاتر آموزشی» خاستگاه تاریخی تئاتر کاربردی

ایران تئاتر: متن حاضر بخش هشتم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ مورد پژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش ششم)

اجراگران و مخاطبان تئاتر کاربردی و تعاملات میان آن ها
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به‌عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش ششم)

اجراگران و مخاطبان تئاتر کاربردی و تعاملات میان آن ها

ایران تئاتر: متن حاضر بخش ششم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ مورد پژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری دهمین ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش پنجم)

چگونه تئاتر کاربردی خلق کنیم؟
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش پنجم)

چگونه تئاتر کاربردی خلق کنیم؟

ایران تئاتر: متن حاضر بخش پنجم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری ...

سرنوشت بانو آئویی نوشته یوکیو میشیما و کار بهرام بیضایی در ایران

جهان ارواح یا کنش مندی نسبت به اصالت های وجودی
سرنوشت بانو آئویی نوشته یوکیو میشیما و کار بهرام بیضایی در ایران

جهان ارواح یا کنش مندی نسبت به اصالت های وجودی

ایران تئاتر- رضا آشفته:بانو آئویی برگرفته از نمایش نوی ژاپنی است که به شیوه ای مدرن بازنویسی و اجرا شده است؛ یعنی بیضایی بر آن هست که همانند یوکیو میشیما از آن تلفیق ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش چهارم)

هدف تئاتر کاربردی چیست؟
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش چهارم)

هدف تئاتر کاربردی چیست؟

ایران تئاتر: متن حاضر بخش چهارم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری ...

تماشاخانه  های ایران در دورۀ معاصر؛ ازپیروزی  انقلاب اسلامی تا کنون( بخش پایانی)

شهرهایی که بدون سالن مناسب قطب تئاتر هستند !
تماشاخانه های ایران در دورۀ معاصر؛ ازپیروزی انقلاب اسلامی تا کنون( بخش پایانی)

شهرهایی که بدون سالن مناسب قطب تئاتر هستند !

ایران تئاتر- ناصر حبیبیان : مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که بخش چهارم و پایانی آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران ...

تماشاخانه  های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی  انقلاب اسلامی تا کنون( بخش سوم)

تجربه های موفق برای مدلسازی
تماشاخانه های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون( بخش سوم)

تجربه های موفق برای مدلسازی

ایران تئاتر- ناصر حبیبیان : مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که بخش سوم آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران نوشتۀ ناصر ...

تماشاخانه  های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی  انقلاب اسلامی تا کنون( بخش دوم)

هرصندلی تئاتر به چند نفر می رسد ؟
تماشاخانه های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون( بخش دوم)

هرصندلی تئاتر به چند نفر می رسد ؟

ایران تئاتر- ناصر حبیبیان : مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که بخش دوم آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران نوشتۀ ناصر ...

تماشاخانه­ های ایران در دورۀ معاصر؛ از انقلاب اسلامی تا کنون

غفلت از معماری تئاتر، غفلت از ذات آن است!
تماشاخانه­ های ایران در دورۀ معاصر؛ از انقلاب اسلامی تا کنون

غفلت از معماری تئاتر، غفلت از ذات آن است!

ایران تئاتر - ناصر حبیبیان:مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که قسمت نخست آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران نوشتۀ ناصر ...

نگاهی به فعالیت‌های جبار باغچه بان در یکصدمین سالگرد تئاتر کودک و نوجوان

نکوداشت مردی که از هیچ تلاشی برای تعلیم و تربیت فرو گذار نکرد
نگاهی به فعالیت‌های جبار باغچه بان در یکصدمین سالگرد تئاتر کودک و نوجوان

نکوداشت مردی که از هیچ تلاشی برای تعلیم و تربیت فرو گذار نکرد

ایران تئاتر- علی رحیمی: همزمان با هفته کودک و نوجوان و همزمانی آن با یکصدمین سالگرد اجرای نمایش کودک و نوجوان ما را بر آن داشت تا تاملی داشته باشیم بر زندگی بزرگمردی ...

پچپچه های پشت خط نبرد علیرضا نادری در متن و اجرایی قابل تامل

یک واقعیت دگرگون کننده یا نسبت های درست با جنگ
پچپچه های پشت خط نبرد علیرضا نادری در متن و اجرایی قابل تامل

یک واقعیت دگرگون کننده یا نسبت های درست با جنگ

ایران تئاتر- رضا آشفته: پچپچه های پشت خط نبرد از جمله نمایشنامه های علیرضا نادری در حوزه جنگ است که بارها به دست خودش و دیگران اجرا شده و هم اکنون یکی از مهمترین و ...

به بهانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و 40 سالگی انقلاب اسلامی

تعزیه هنری انقلابی برای توسعه مقاومت
به بهانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و 40 سالگی انقلاب اسلامی

تعزیه هنری انقلابی برای توسعه مقاومت

ایران تئاتر- اسماعیل مجللی*: اگرچه تعزیه شکل‌گرفته شده در عصر قاجاریان است و اجرای امروزه تکرار همان برنامه قرن ۱۹ میلادی است اما به‌صراحت می‌توان اذعان نمود که ...

گفتگوی  خواندنی و تاٌمل برانگیز هنرمند شهیر تئاتر با گاردین

پیتر بروک در 93 سالگی خستگی ناپذیر است
گفتگوی خواندنی و تاٌمل برانگیز هنرمند شهیر تئاتر با گاردین

پیتر بروک در 93 سالگی خستگی ناپذیر است

ایران تئاتر-کارگردان مشهور تئاتر در ۹۳ سالگی از کاستن از فعالیت‌های خود سر باز می‌زند. او در مصاحبه‌ای که سال گذشته با روزنامه گاردین انجام داد، از شیوه ساکت کردن ...

ایران تئاتر در آستانه هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی  روایت می کند

17 نکته از  خاطره جشن عروسک ها
ایران تئاتر در آستانه هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی روایت می کند

17 نکته از خاطره جشن عروسک ها

ایران تئاتر:جشنواره نمایش عروسکی تا سال ۱۳۷۱ به صورت سالانه برگزار شده و پس از آن به صورت دوسالانه برگزار می‌شود. با این حساب این رویداد کمی کوچکتر از بزرگترین جشنواره ...

بررسی ده خرافه در هنر نمایش و علل پدید آمدن آن ها

مشهورترین خرافه­ هایی که در تئاتر ماندگار شدند
بررسی ده خرافه در هنر نمایش و علل پدید آمدن آن ها

مشهورترین خرافه­ هایی که در تئاتر ماندگار شدند

ایران تئاتر: تئاتر به شکلی که ما امروز در ایران می‌شناسیم بیشتر از آنکه به نمایش‌های اجرا شده در کشورمان شبیه باشد، فرم و شکل خودش را از جهانبینی‌ غرب الهام گرفته ...

مرورd کوتاه در زادروز آن مرد که حافظه جمعی ما را  پروار کرد

«شهری بودن » ؛ یا چگونه توانستم از زندگی خود برای سینما و تئتر تاریخ بسازم
مرورd کوتاه در زادروز آن مرد که حافظه جمعی ما را پروار کرد

«شهری بودن » ؛ یا چگونه توانستم از زندگی خود برای سینما و تئتر تاریخ بسازم

ایران تئاتر –مریم فلاح : وقتی از نشانی تهران قدیم می پرسی همه جاده های درست به یک نفر و منابع نوشته شده توسط او ختم می شود. هر اثر نمایشی ماندگار درباره تهران قدیم از ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش سوم)

پیدا کردن مسیر در کوران بحران‌ها و چالش‌ها
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش سوم)

پیدا کردن مسیر در کوران بحران‌ها و چالش‌ها

ایران تئاتر: متن حاضر بخش چهارم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری ...

نگاهی به چگونگی طرح مضامین، مفاهیم و معضلات اقتصادی عرصه هنرهای نمایشی (بخش دوم)

پیشنهادهایی برای اجرای نمایش در مبادی اقتصاد مقاومتی
نگاهی به چگونگی طرح مضامین، مفاهیم و معضلات اقتصادی عرصه هنرهای نمایشی (بخش دوم)

پیشنهادهایی برای اجرای نمایش در مبادی اقتصاد مقاومتی

ایران تئاتر: در بخش اول این مقاله به چگونگی طرح مضامین، مفاهیم و معضلات اقتصادی در حوزه هنرهای نمایشی اشاره شد اما از آن‌جایی که پرداختن نظری به هر یک از این امور ...

نگاهی به چگونگی طرح مضامین، مفاهیم و معضلات اقتصادی درعرصه هنرهای نمایشی(بخش اول)

تئاتر؛ اقتصاد متکی به درون
نگاهی به چگونگی طرح مضامین، مفاهیم و معضلات اقتصادی درعرصه هنرهای نمایشی(بخش اول)

تئاتر؛ اقتصاد متکی به درون

ایران تئاتر: اقتصاد مقاومتی نگاهی است بومی به مفهوم عمومی اقتصاد متکی به درون و توجه به سویه‌های بومی دانش اقتصاد. این نوشته می‌کوشد فارغ از گستره و تنوع مفاهیم ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش سوم)

یک چتر فراگیر و مفید برای ایجاد تغییر در زندگی
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی (بخش سوم)

یک چتر فراگیر و مفید برای ایجاد تغییر در زندگی

ایران تئاتر: متن حاضر بخش سوم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری دهمین ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی(بخش دوم)

تئاتر کاربردی در کجا یافت می‌شود؟
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی(بخش دوم)

تئاتر کاربردی در کجا یافت می‌شود؟

ایران تئاتر: متن حاضر بخش دوم از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری دهمین ...

نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی(بخش اول)

مردم وقتی مشارکت می‌کنند که تئاتر مشکل گشای آنان باشد
نگاهی به «تئاتر کاربردی» به عنوان ابزار قدرتمند ارتباطی و بیانی(بخش اول)

مردم وقتی مشارکت می‌کنند که تئاتر مشکل گشای آنان باشد

ایران تئاتر: متن حاضر بخشی از کتاب «تئاتر کاربردی؛ موردپژوهی‌های بین‌المللی و چالش‌های عملی» است که توسط علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد ترجمه و به مناسبت برگزاری دهمین ...

نگاه ایران تئاتر به ضروت حمایت بخش خصوصی از تربیت نیروی دانشگاهی

تئاتر ، تولید ملی و نیاز به متخصص اقتصاد هنر
نگاه ایران تئاتر به ضروت حمایت بخش خصوصی از تربیت نیروی دانشگاهی

تئاتر ، تولید ملی و نیاز به متخصص اقتصاد هنر

ایران تئاتر:هنرهای نمایشی در سال های اخیر از محدوده حیات گلخانه ای خارج شده و این روزها نه تنهای هزینه های خود را جبران می کند بلکه روندی سود آور را طی کرده است .

بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری به بهانه روز ملی هنرهای نمایشی

نمایش  از دیگر هنرها زبان رساتر و بلیغ‌تری دارد
بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری به بهانه روز ملی هنرهای نمایشی

نمایش از دیگر هنرها زبان رساتر و بلیغ‌تری دارد

ایران تئاتر : هنرمندان دنیا تاکنون این روز را به‌عنوان روز جهانی تئاتر بزرگ داشته‌اند و ثبت روز ملی هنرهای نمایشی به‌عنوان اتفاقی منحصربه‌فرد در تقویم رسمی ...

جُستاری بر شیوه ها و ایده های ناب و خلاقۀ تئاترهای خارجی در جشنوارۀ سی و ششم تئاتر فجر

پرهیز از نگاه فرسایشی و فرمایشی یا نکته های بارز پیشرفت
جُستاری بر شیوه ها و ایده های ناب و خلاقۀ تئاترهای خارجی در جشنوارۀ سی و ششم تئاتر فجر

پرهیز از نگاه فرسایشی و فرمایشی یا نکته های بارز پیشرفت

ایران تئاتر- رضا آشفته:تئاترهای خارجی در بخش صحنه ای نسبت به آثار دوره های پیشین و حتی در رقابت با آثار ایرانی حال حاضر در جشنواره سی و ششم تئاتر فجر در سطح پایین قرار ...

جستاری در پیشبرد راهبرد های فرهنگی در جشنواره تئاتر فجر

ظرفیت شناسی یک جشنواره ملی برای همزیستی مذاهب
جستاری در پیشبرد راهبرد های فرهنگی در جشنواره تئاتر فجر

ظرفیت شناسی یک جشنواره ملی برای همزیستی مذاهب

ایران تئاتر -سید علی تدین صدوقی : جشنواره فجر ازآنجایی‌که آئینه تمام نمای تئاتر کشور است ، به‌طریق‌اولی و برابر با نص صریح اصول هنر تئاتر درواقع آئینه تمام‌قد و ...