در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه اعلام شد

برنامه های اولین روز سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی

در اولین روز برگزاری سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی، پنج تئاتر میدانی و مجلس تعزیه در پایانه مرزی چذابه و یادمان شهدای گمنام اندیمشک اجرا می شوند.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، در اولین روز برگزاری سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی، چهار اجرای تئاتر میدانی در پایانه مرزی چذابه از ساعت 11 تا 19 و یک مجلس تعزیه در یادمان شهدای گمنام اندیمشک ساعت 20 اجرا می شوند.

بنا به همین گزارش دوشنبه 22 مهرماه 98 در اولین روز برگزاری و از ساعت 11 در مراسم افتتاحیه تئاتر میدانی «عصر جدید» به کارگردانی اکبر قهرمانی از استان مازندران و تئاتر میدانی «مدافعان حرم» به کارگردانی محمد منصوری از شهرستان کارون استان خوزستان اجرا می شوند.

در ادامه برنامه های روز اول و اجراهای عصر در پایانه مرزی چذابه از ساعت 17 و 19 تئاتر میدانی «عصر جدید» به کارگردانی اکبر قهرمانی از استان مازندران، ساعت 18 تئاتر میدانی میدانی «مدافعان حرم» به کارگردانی محمد منصوری از شهرستان کارون استان خوزستان و از ساعت 20 در یادمان شهدای گمنام اندیمشک مجلس شبیه خوانی «حضرت عباس(ع)» به کارگردانی رضا طاهری از شهرستان شوش استان خوزستان اجرا می شود.

سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و استانداری خوزستان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی کشور، اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای راهبردی تئاتر خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه اهواز به دبیر اجرایی مصطفی بوعذار از 22 تا 27 مهرماه 1398 در استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران