در حال بارگذاری ...
نگاهی به تئاتر استان‌ها در هفته‌ای که گذشت

حیات دوباره تئاتر در 20 استان زرد و نارنجی
ایران تئاتر تنها مرجع ثبت‌نام متقاضیان شرکت در جشنواره‌های استانی

در هفته‌ای که گذشت، با عبور اکثر مناطق کشور از قله پنجم کرونا و کاهش روند بستری ۲۰ استان به صورت کامل در وضعیت زرد و نارنجی قرار گرفتند که به زودی فعالیت تئاتری خود را از سر خواهند گرفت،

همچنین طبق آنچه که پیش‌بینی می‌شد استان‌ها در تکاپو و تلاش آماده شدن برای برگزاری جشنواره های استانی بودند و بسیاری از استان‌ها ثبت نام متقاضیان شرکت در جشنواره را آغاز کردند اما موضوعی که ثبت نام امسال را با گذشته متمایز کرده ، ایجاد امکان تکمیل فرم تقاضا در سایت ایران تئاتر است. بدین ترتیب در بیشتر استان‌ها، با تقاضای خودشان و هماهنگی‌های به عمل آمده، فضای لازم ایجاد شده و تنها راه ثبت نام از طریق سایت ایران تئاتر است و ارائه مدارک به صورت حضوری پذیرفته نمیَ‌شود.

در هفته گذشته، کارگاه آشنایی با هنر شبیه خوانی در سوگواره «رایت سرخ» بهبهان، برگزاری سه رویداد ملی و استانی تعزیه در خوزستان، تمدید مهلت شرکت در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، کارگاه تخصصی بازیگری در چهارمحال و بختیاری، رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال، درگذشت ملوک طلوع‌نژاد هنرمند گلستانی، رونمایی از پوستر نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان تبریز، انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول، برگزاری  جشنواره نمایشنامه‌ نویسی «شهر خورشید» بندر دیر، انتشار فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، معرفی روسای شعب موسسه هنرهای نمایشی فارس، دعوت همگانی کمدی‌نویسان ایران از سوی جشنواره خدستان اصفهان، ثبت نام در درگاه ایران تئاتر برای حضور در جشنواره استان یزد، ساماندهی گروه‌های تعزیه مازندران، انتصاب مدیر شعبه شیراز موسسه هنرهای نمایشی فارس، واکسیناسیون هنرمندان تئاتر استان تهران و انتصاب دبیر اجرایی پنجمین جشنواره منطقه آزاد اروند، بخشی از اخبار مهم استانی را به خود اختصاص دادند. بی‌شک مطلبی که پیش روی شما است تمامی اقدامات انجام شده در استان‌ها را در بر نمی‌گیرد بلکه تنها نگاهی به بخشی از رویدادهای مهم است. پیشنهاد می‌کنیم مشروح اخبار را روزانه در درگاه‌های استانی بخوانید.

 

کارگاه آشنایی با هنر شبیه خوانی در سوگواره «رایت سرخ» بهبهان

نخستین دوره آموزشی و تخصصی آشنایی با هنر ایرانی اسلامی شبیه خوانی توسط دبیرخانه تعزیه واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان از 18 الی 25 شهریورماه 1400 از ساعت 17:30 در اولین سوگواره تعزیه خوانی رایت سرخ در حسینیه امامزاده شاه فضل(ع) شهرستان بهبهان برگزار شد. در این دوره آموزشی از روز 18 الی 20 شهریورماه 1400 کارگاه آموزشی «آشنایی با عملکرد مقدماتی معین البکاء» توسط خلیل ضرغامپور مدرس این دوره برای هنرمندان تعزیه و علاقمندان آموزش داده شد. در بخش دوم کارگاه آموزشی «آسیب شناسی مقدماتی نسخ تعزیه و تحاریف موضوعی واقعه کربلا در نسخ تعزیه» توسط ابراهیم نصرالهی و در بخش سوم کارگاه های آموزشی شبیه خوانی سوگواره رایت سرخ و «آشنایی با وظایف مقدماتی شبیه خوانان» توسط اسماعیل مجللی مدرس این دوره آموزشی برای هنرمندان شبیه خوان به مدت دو روز در حسینیه امامزاده شاه فضل(ع) شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد.

 

برگزاری سه رویداد ملی و استانی تعزیه در خوزستان

 یازدهمین سوگواره استانی عاشورائیان در دزفول آغاز شده و در حال دریافت آثار چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی و سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه‌خوانی و آئین‌های محرم هستند. یازدهمین سوگواره عاشورائیان استان خوزستان در دزفول با اجرای ۶ مجلس تعزیه‌خوانی و پنج مراسم آئینی محرم از ۱۶ شهریور آغاز شده و تا ۲۱ شهریور ساعت ۲۱ در مجموعه ورزشی شهید سوداگر به دبیری «عبدالمحمد نعناکار» عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان ادامه دارد. چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هدف رونق‌بخشی به جریان مردمی و دینی اربعین حسینی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز، استانداری خوزستان، اداره کل هنرهای نمایشی، کانون تئاتر دینی، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و ستاد مرکزی اربعین همزمان با اربعین حسینی با شرایط خاص در سطح شهر اهواز به دبیری مصطفی بوعذار مدیر کانون انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از یکم تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود

 

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

هنرمندان متقاضی حضور در این دوره از جشنواره با توجه به موارد و شرایط درج شده در فراخوان می توانند تا تاریخ 25 مهر 1400 درخواست خود را ثبت نمایند. در جشنواره تئاتر استانی صرفا آثار صحنه ایی مورد داوری و انتخاب قرار خواهند گرفت. بخش مسابقه صرفاً به آثار ایرانی اختصاص دارد . متون اقتباسی ( آدابته شده ایرانی ) می‌توانند با ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر و تشخیص هیات انتخاب در بخش رقابتی جشنواره حضور داشته باشند . متون اقتباسی منوط به ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر، نوع اقتباس و با اخذ مجوز از نویسنده یا ناشر و مترجم به صورتی که حقوق معنوی ومادی صاحب اثرحفظ شود، می­توانند در بخش رقابتی جشنواره حضور داشته باشند. مهلت ارسال تقاضای شرکت در جشنواره تا 25 مهر 1400 تمدید شده است

 

کارگاه تخصصی بازیگری در چهارمحال و بختیاری

کارگاه تخصصی بازی مقابل دوربین با حضور علی دهکردی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگ و هنردریژنو در فرخ شهر برگزار شد. علی دهکردی همراه همیشگی و  مشاور دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو  فرخ شهر است که از بدو تاسیس این دانشگاه در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری دانشگاه و  استان تلاش بسیاری داشته است. در این کارگاه یک روزه دانشجویان در شرایط و موقعیت واقعی مشاهده خود در دوربین‌های فیلم برداری و تفاوت دوربین با نگاه تماشاگرها و صحنه فیلم برداری با صحنه تئاتر را به صورت عملی تجربه کرده و توانستن تفاوت بازی مقابل دوربین و بر صحنه تئاتر را دریابند. این کارگاه تخصصی با حضور  16 نفر از  دانشجویان فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل رشته بازیگری  دانشگاه فرهنگ و هنردریژنو برگزار شد.

 

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال

با حضور عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و سعید نوریان معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از پوستر هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال با شعار «تئاتر، انسان، سلامت» و در راستای تقویت و اعتلای هنر نمایش رونمایی شد. پوستر هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال را مسعود صباحی از هنرمندان جوان خلخالی طراحی کرده است. در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، رویا کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره و نیز تعدادی از هنرمندان و گروه های نمایشی خلخال حضور داشتند.

 

درگذشت ملوک طلوع‌نژاد هنرمند گلستانی

ملوک طلوع‌نژاد هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان پس از مدتی بستری بودن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و کاهش سیستم ایمنی بدن، صبح روز شنبه 20 شهریور ماه دعوت حق را لبیک گفت. بازی در سریال پرطرفدار «پایتخت»، حضور در مجموعه‌های تلویزیونی و نمایش‌های رادیویی گلستان و تئاترهای مختلف از جمله سوابق زنده یاد ملوک طلوعی‌نژاد است.

 

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان تبریز

پوستر نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با حضور مسئولان شهرستانی در جلسه فوق العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند رونمایی شد. با توجه بر ضرورت شناسایی شهرستان مرند و پتانسیل‌های هویتی و تاریخی و گردشگری این شهرستان، برای برندسازی شهر مرند به عنوان خاستگاه نمایش کودک ایران نیاز جدی به حمایت ارگان ‌ها، خصوصا نماینده محترم مرند در مجلس شورای اسلامی است. در این مراسم امام جمعه شهرستان مرند نیز ضمن حمایت همه جانبه از این رویداد تئاتری، حضور دانشگاه آزاد اسلامی مرند را در روند اجرای عملی و فرهنگی این رویداد مهم قلمداد کرد.

 

انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با رویکرد نمایشنامه نویسی و مقاله و پژوهش توسط دبیرخانه دائمی این جشنواره منتشر شد. جشنواره فراخوان «چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول» با شعار «کودک، دوستی، بازی و نشـاط» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول در دو بخش اصلی «نمایشنامه نویسی» و «مقاله و پژوهش» و بخش جانبی «کارگاه‌های آموزشی» برای برگزاری در آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شد. پیام جشنواره کودک، دوستی، بازی و نشاط است

 

برگزاری  جشنواره نمایشنامه‌ نویسی «شهر خورشید» بندر دیر

جشنواره نمایشنامه‌نویسی «شهر خورشید» با همت گروه تئاتر «پَرپَروک»، مؤسسه آفرینگان آوای صحنه بندر دیّر و مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر برگزار می‌شود. این جشنواره باهدف شناسایی استعدادهای تازه‌ ادبیات نمایشی ایران و تشویق آن‌ها جهت نگارش آثاری با موضوعات بومی و اجتماعی برگزار می‌شود و از دیگر اهداف جشنواره نمایشنامه‌نویسی «شهر خورشید» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: - کمک به ارتقاء سطح نمایشنامه‌نویسی در کشور، - انتشار بیشتر نمایشنامه‌ها به‌منظور استفاده در اجراها و معرفی به کارگردانان مطرح کشور،

 

انتشار فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان

آن دسته از گروه هایی که از آذر ماه ۱۳۹۹ تا آبان ماه ۱۴۰۰ اجرای عمومی نمایش‌های خود را به پایان رسانده باشند و یا با تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در نوبت اجرا قرار گرفته باشند، می‌توانند با ارائه مدارک خود و حضور در مرحله بازبینی در صورت تایید در این جشنواره شرکت کنند. علاقه مندان جهت حضور در مرحله بازبینی این رویداد، لازم است فرم درخواست خود را در درگاه جامع تئاتر (پورتال استانی) تکمیل نموده و تقاضانامه خود را به همراه مدارک لازم به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمایند.

 

معرفی روسای شعب موسسه هنرهای نمایشی فارس

امید وامق مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس به همراه هادی امامی مقدم عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس، در دیدار از سه شهرستان در شمال استان فارس، ضمن اهدای احکام روسای انجمن نمایش شهرستان های مذکور با روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از هنرمندان و رئیس جدید انجمن نمایش آن شهرستان به گفتگو نشستند. شهرهای خرمبید، آباده و اقلید شهرهایی بودند که به ‌عنوان میزبان، پذیرای نمایندگان هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس بودندشهرستان خرمبید اعلام آمادگی خود را برای برگزاری یکی از جشنواره‌های هفت گانه مصوب استان فارس در سال جاری که قرار است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس صورت پذیرد را اعلام کرد و طرفین پیرامون زمان موضوع این جشنواره به گفت و گو نشستند.

 

دعوت همگانی کمدی‌نویسان ایران از سوی جشنواره خدستان اصفهان

جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی «خندستان» به همت تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری اصفهان، سومین دوره خود را در تابستان و پاییز ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. «خندستان» در دو بخش اصلی و جنبی به دریافت آثار شرکت کنندگان می‌پردازد. در بخش اصلی که ویژه نمایشنامه نویسی است، شرکت کنندگان آثار خود را در دو حوزه نمایشنامه نویسی کمدی «تألیفی» و نمایشنامه نویسی کمدی «اقتباسی» در معرض داوری قرار می‌دهند. در بخش جنبی نیز که ویژه پژوهش است، اولین جایزه سراسری متون پژوهشی کمدی (مقاله، جستار، تجربه نگاری) و اولین جایزه سراسری مطالعه چهره شاخص کمدی (یادبود زنده یاد مهدی ممیزان) برگزار می‌شود .یکی از وجوه بارز سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی «خندستان» که با رویدادهای قبلی در این زمینه متفاوت است و از نقاط قوت آن به شمار می‌رود، تمرکز بر حوزه مطالعه چهره‌های شاخص کمدی است که در صورت احیا و تثبیت جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان، هرسال یک چهره شاخص کمدی معرفی شود و زندگینامه، آثار، اندیشه‌ها و خدمات او محور مطالعه و بررسی قرار گیرد و در پایان، کلیه آثار و پژوهش‌ها درباره این شخصیت جمع آوری و به منبعی برای پژوهشگران و علاقمندان تبدیل می‌شود.

 

ثبت نام در درگاه ایران تئاتر برای حضور در جشنواره استان یزد

حضور در جشنواره تئاتر استانی تنها از طریق ثبت‌نام در درگاه ایران تئاتر. ثبت نام گروه های نمایشی جهت شرکت در جشنواره تئاتر استانی صرفا از طریق تکمیل فرم در درگاه استانی ایران تئاتر انجام می شود وگروه های نمایشی متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد باید از ارسال فیزیکی درخواست‌ها پرهیز کنند. تمامی گروه های نمایشی متقاضی، ضروری است فرم درخواست شرکت در جشنواره( فرم شماره 1) که در درگاه استانی ایران تئاتر بارگذاری شده تکمیل نمایند.  با همکاری ایران تئاتر فرایند ثبت نام برای حضور در جشنواره استانی از طریق این درگاه انجام خواهد شدفرم شماره 1 طبق زمانبندی، فراخوان در درگاه جامع تئاتر ایران (پورتال استانی) قرار گرفته است و ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ عنوان آخرین مهلت تکمیل فرم درخواست شرکت در بخش صحنه ای است.

 

ساماندهی گروه‌های تعزیه مازندران

یکی از اهداف اصلی و جدی مد نظر کانون تعزیه مازندران تغییر نگاه به تعزیه در استان و کشور با انجام برخی اقدامات پژوهشی،علمی و آموزشی است و انجام کارهای پژوهشی و علمی در حوزه تعزیه مازندران و ترغیب جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر تعزیه در استان برای فراگیری اصولی این هنر نمایشی اصیل ایرانی اولویت‌های این کانون است که با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی سوگواره تعزیه مازندران دنبال خواهد شد. این دبیرخانه علاوه بر فعالیت پیرامون سوگواره تعزیه مازندران،به عنوان شعبه آمل کانون تعزیه مازندران نیز فعال خواهد بود و به عبارتی نخستین دفتر کانون تعزیه مازندران در استان محسوب می‌شود. دفتر اصلی کانون تعزیه آمل قرار است پس از تکمیل تالار مرکزی ساری در این مجموعه فرهنگی راه‌اندازی شود.

 

انتصاب مدیر شعبه شیراز موسسه هنرهای نمایشی فارس

نوید جعفری به عنوان نایب رئیس موسسه هنرهای نمایشی فارس، نوید جعفری در همه دوره‌ها به عنوان یک هنرمند ارزنده در خدمت تئاتر فارس بوده است و در طی همین دوران کرونا نیز تلاش کرده است در زمینه بهبود شرایط هنرمندان فعالیت کند رییس شعبه شیراز موسسه هنرهای نمایشی فارس شد. هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس در طی چند ماه اخیر همه تلاش خود را در جهت برنامه ریزی و تقویت زیر ساخت‌های نمایشی برعهده داشته است تا در دوره کاهش فعالیت‌های اجرایی بتوانیم در جهت بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز هنرمندان فعالیت جدی داشته باشند. در ادامه این دیدار حکم نوید جعفری به عنوان رییس شعبه شیراز موسسه هنرهای نمایشی فارس توسط معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی فارس به وی اهدا شد.

 

واکسیناسیون هنرمندان تئاتر استان تهران

به همت محمد خوشابی مدیر کانون رفاه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و طی تفاهمنامه‌ای فی مابین کمیته رفاه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و دکتر افسانه اقبال نیا رئیس یکی از مراکز واکسیناسیون شهر تهران امکان امکان واکسیناسیون هنرمندان تئاتر استان تهران فراهم شد. با توجه به این تفاهمنامه در هفته آینده تمامی هنرمندان تئاتر انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند. از موارد قابل ذکر در این تفاهمنامه می‌توان به نداشتن محدودیت سنی هنرمندان اشاره کرد.

 

انتصاب دبیر اجرایی پنجمین جشنواره منطقه آزاد اروند

با حکم دبیر جشنواره حمید بقایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره منطقه آزاد اروند شد. حمید بقایی از سال 1369  فعالیت حرفه ای خود را در زمینه هنرهای نمایشی آغاز  کرد وی عضو ستاد اجرایی چندین دوره جشنواره ملی فتح خرمشهر بوده و حضور در جشنواره های ملی و فجر به عنوان بازیگر و کارگردان ، همچنین  کارگردان نمایش‌های شلب، شهر زنبورها،شاهنگها،شهر هیولاها،نشان عقیق و بازیگری در نمایش‌های اختن، شلب، آنجاست که می بایست گریست، شهر زنبورها، بیواره و ...در کارنامه وی دیده می‌شود .بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه جاری در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد .

 

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مینینا آلنا در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مشتاق افزایش همکاری هنرمندان ایرانی و روسی هستیم
گفت‌وگو با مینینا آلنا در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مشتاق افزایش همکاری هنرمندان ایرانی و روسی هستیم

مینینا آلنا، هنرمند و پژوهشگر تئاتر از روسیه که در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان حضور پیدا کرده است، خواستار تعامل بیشتر و افزایش همکاری‌ هنرمندان دو کشور شد.

|

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

حضور کانون با 12 اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

حضور کانون با 12 اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سعید زین‌العابدینی، معاون مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حضور دوازده نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در بخش‌های مختلف بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان یزد خبر داد.

|

برای حضور در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی «قصه نمایش» تمدید شد
برای حضور در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی «قصه نمایش» تمدید شد

مهلت ارسال اثر برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال (قصه نمایش)، در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تا ۲۷ بهمن تمدید شد.

|

ابراهیم عادل‌نیا کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای محل محک و شکوفایی هنرمندان است
ابراهیم عادل‌نیا کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای محل محک و شکوفایی هنرمندان است

ابراهیم عادل‌نیا کارگردان نمایش «اخته» می‌گوید جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای مانند یک دورهمی می‌مانند، مبادله افکار و نوآوری‌های تئاتری بین اهالی تئاتر و محلی برای محک و شکوفایی‌شان است.

|

نظرات کاربران