در حال بارگذاری ...
با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی 

محمود فرهنگ دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در گستره بین‌المللی شد

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود فرهنگ را به عنوان دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود فرهنگ را به عنوان دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان منصوب کرد.
در متن حکم کاظم نظری به محمود فرهنگ آمده است:
هنرمندگرامی
جناب آقای محمود فرهنگ 
با سلام
رویداد « تئاتر صاحبدلان» به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای نمایش دینی، محمل شریفی برای حمایت از تولید آثار نمایشی با مضامین بلند انسانی و ایمانی و صحنه‌ای روشن و پرامید برای خلق آثار تاثیرگذار با تکیه بر روزآمد‌ترین و خلاقانه‌ترین شیوه‌های نمایشی است.
این رویداد قابلیت آن را دارد تا با شناخت دقیق، نیازسنجی، آسیب‌شناسی و ترسیم چشم‌انداز منطقی و واقعی و برنامه‌ریزی کارشناسانه با بهره‌مندی هوشمندانه از تجربیات پیشین و رهنمودهای صاحب‌نظران به همایشی ماندگار و پویا تبدیل شود.
نظر به تخصص و تجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان «دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در گستره بین‌المللی » منصوب می‌شوید.
رویکرد بین‌المللی این دوره فرصت مغتنمی است تا بر پایه شناخت دقیق، نمونه‌های ارزشمند تولیدات نمایشی و تجربیات تئاتری سایر کشورها نیز در کنار آثار هنرمندان ایران عزیز در معرض تماشا و بهره‌برداری مخاطبین قرار گیرد و دریچه روشنی بر تعامل هنری و تبادل تجربه میان هنرمندان گشوده شود.
امید که در سایه الطاف پروردگار مهربان و بهره مندی از تمام توان کارشناسی و اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و همراهی دغدغه‌مندان نمایش های دینی در این مسیر پیروز و سربلند باشید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

دستاوردهای تئاتری اداره‌ کل هنرهای نمایشی در سال ۱۴۰۲

اجرای 5421 عنوان نمایش و احیای جشنواره‌های متوقف‌شده
دستاوردهای تئاتری اداره‌ کل هنرهای نمایشی در سال ۱۴۰۲

اجرای 5421 عنوان نمایش و احیای جشنواره‌های متوقف‌شده

سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ عنوان نمایش روی صحنه رفت، این آمار رشد ۱۷ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱نشان می‌دهد. تعداد دفعات اجرا و تعداد تماشاگران نیز به ترتیب ۴۷ و ۲۹ درصد رشد داشته‌اند.

|

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

نظرات کاربران