در حال بارگذاری ...
اقتباس از کتاب مصور محبوب ژاپنی

مانگای «دفتر مرگ» به تئاتر تبدیل شد

تئاتر موزیکال «دفتر مرگ» به کارگردانی نیک وینستون که بر اساس کتاب‌های مصور و محبوب ژاپنی «دفتر مرگ» در وست اند به مدت سه شب اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش موزیکال «دفتر مرگ» که براساس مانگای مشهور و پرفروش «دفتر مرگ» نوشته شده از هفتم سپتامبر (16 شهریور) در وست اند باری دیگر اجرا می‌شود. این نمایش در ماه اوت(تیر) به مدت ده شب درسالن پالادیوم لندن روی صحنه رفت و قرار است به صورت محدود و تنها سه شب دوباره در وست اند اجرا شود.

«دفتر مرگ» را تسوگومی اوبا (نویسنده) و تاکه‌شی اوباتا (طراح) نوشته و طراحی کردند. یک سریال انیمه هم  بر اساس «دفتر مرگ» به تولید رسیده است. این مانگا با فروش بیش از ۲۶٫۵ میلیون نسخه، یکی از مجموعه مانگاهای پرفروش هفته‌نامه شونن جامپ محسوب می‌شود.

داستان درباره لایت یاگامی، دانش آموزی متنفر از ظلم و فساد در شهر توکیو است، او تصادفاً دفتری پیدا می‌کند که رویش نوشته‌شده DEATH NOTE (دفتر مرگ). در صفحهٔ اول دفتر توضیح داده شده که اگر نام شخصی در دفتر نوشته شود آن شخص پس از ۴۰ ثانیه بر اثر حمله قلبی می‌میرد.

ایوان منشل نویسنده نمایشنامه، فرانک وایلدهورن، آهنگساز و جک مورفی ترانه‌سرا است. ایمی اتکینسون، ریچل کلارا چان، جسیکا لی و جورج مگوایر بازیگران این نمایش هستند.

منبع:پلی‌بیل




مطالب مرتبط

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران