در حال بارگذاری ...
اقدام جالب گروه تولید نمایش «سانست بلوار»

بلیت‌های ارزان برای طبقه ضعیف اجتماعی

گروه تولید نمایش موزیکال «سانست بلوار»، پنج هزار بلیت ارزان را در دسترس جوانان، کارگران و طبقه فرودست انگلستان قرار داد تا به تماشای این اثر اجرایی بنشینند.

به گزارش ایران تئاتر، جیمی لوید، کارگردان نمایش موزیکال «سانست بلوار»، تعهد خود نسبت به قابلیت دیدن تئاتر برای همگان را انجام داد و پنج هزار بلیت 20 پوندی را برای تماشای این اثر برای گروه سنی زیر 30 سال، کارگردان و مردمی که از حمایت اجتماعی دولت برخوردار هستند، اختصاص داد.

این بلیت‌ها برای اجراهای مختلف «سانست بلوار» است که از روز بیست و یکم سپتامبر (30 شهریور) تا ششم ژانویه (16 دی)  در سالن تئاتر ساووی در وست اند لندن روی صحنه خواهد رفت.

میانگین قیمت بلیت در وست اند برای یک نمایش پرهزینه، 141 پوند است.

این ابتکار از طریق مشارکت با گروه تئاتر امبَسدور و مایکل هریسون برای موزیکال‌های لوید وبر هریسون امکان پذیر شده است.

نمایشنامه اندرو لوید وبر بر مبنای فیلم مشهور «سانست بلوار»، ساخته بیلی وایلدر نوشته شده است که در سال 1950 اکران شد. «سانست بلوار»، داستان نورما دزموند، ستاره رو به افول سینمای صامت هالیوود است که می‌خواهد بازگشت پیروزمندانه‌ای به صحنه داشته باشد که با نویسنده‌ سخت‌گیر، جو گیلیس ملاقات می‌کند و ...

نیکول شرزینگر در  اقتباس اندرو لوید وبر از «سانست بلوار» در وست اند لندن روی صحنه خواهد رفت. جیمی لوید «سانست بلوار» را کارگردانی می‌کند که اخیرا «خانه عروسکِ» هنریک ایبسن را  در برادوی روی صحنه برده بود.

منبع: واتس آن استیج




مطالب مرتبط

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران