در حال بارگذاری ...
مشهورترین فیلم موزیکال جهان روی صحنه

اقتباسی تازه از «آواز در باران» در راه است

اقتباس تئاتری از فیلم مشهور «آواز در باران»، به شکل محیطی، تابستان سال آینده در انگلستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، تابستان سال آینده، اقتباسی تازه‌ از «آواز در باران» در لسترشایر انگلستان اجرا خواهد شد. این نمایش محیطی بر اساس فیلم مشهور «آواز در باران» ساخته استنلی دانن محصول سال ۱۹۵۲، اجرا خواهد شد. داستان « آواز در باران» در هالیوود و سال‌های دهه 20 میلادی قرن بیستم اتفاق می‌افتد. 

زوج هنری دان و لینا دو ستاره سینما هستند که روابط عاطفی‌شان روی پرده سینما طرفداران زیادی دارد؛ اما موقعیت خوب این دو بازیگر با ورود صدا به سینما و فیلم‌های ناطق دچار نوعی مشکل می شود و....

فیلمنامه این فیلم موزیکال نوشته بتی کامدن و آدولف گرین است و نمایشنامه را هم این دو نوشته‌اند.

هنوز گروه بازیگران و تولید این نمایش انتخاب نشده اما بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، «آواز در باران» پنجاه و دو اجرا از هجدهم ژوئن (29 خرداد) تا بیست و هشتم ژوئیه (7 مرداد) سال آینده میلادی خواهد داشت و پیش‌فروش بلیت از هشتم نوامبر 2023 (18 آبان 1402) شروع خواهد شد.

نمایش موزیکال «آواز در باران» سال 2022، اجرای شهر به شهر در انگلستان داشت و یک فصل هم در شهر لندن و در سالن سدلر ولز روی صحنه بود.

منبع:واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دو بازیگر نمایش «خبرنگار بی‌خبر»

بداهه، اسلحه بازیگر در اجرای نمایش محیطی است
گفت‌وگو با دو بازیگر نمایش «خبرنگار بی‌خبر»

بداهه، اسلحه بازیگر در اجرای نمایش محیطی است

محمدهادی عطایی و مهدی ضیائیان‌پور، بازیگران اثر اجرایی «خبرنگار بی‌خبر»، تئاتر محیطی را پلی برای آشتی مخاطبان با تئاتر صحنه‌ای دانستند و همچنین بر نقش پُر رنگ بداهه در این گونه نمایشی، تاکید کردند.

|

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران