در حال بارگذاری ...
آمار فروش نمایش‌های تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج تا 15 دی اعلام شد

«فردریک» ‌یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروخت

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۵دی سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش ایران‌تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چهارسوی مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 15دی‌ 1402 اعلام شد.

نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از روز 7 آذر در تالار اصلی تئاتر شهر با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 200 و 100 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 31 اجرا و میزبانی از 10هزار و 771 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروش یک میلیارد و 694 میلیون و 344 هزارتومانی دست یابد.

نمایش «چرتالدو» به کارگردانی مشترک مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد که اجرای خود را از 19 آذر در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 160 هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع 20 اجرا و جلب یک هزار و 761 تماشاگر، با فروشی معادل 230 میلیون و 272 هزارتومانی، روز جمعه 15 دی‌ به اجرای خود پایان داد.

نمایش «ریچارد کوتاهی، جهنم روده» به کارگردانی سجاد یاری نیز که اجرای خود را از روز 12 دی‌ در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 160 هزار تومان آغاز کرده است، با 3 اجرا توانست 128 تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و همچنین توانست به فروش 14 میلیون و 784 هزار تومانی دست پیدا کند.

نمایش «دشمن خدا» به کارگردانی مجید عراقی نیز که اجرای خود را از روز 28 آذر در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت 130 هزار تومان آغاز کرده بود، با 16 اجرا توانست یک هزار و 235 تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و با فروش معادل 128 میلیون و 284 هزار تومان، روز چهارشنبه 13 دی‌ به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «سالومه» به کارگردانی بابک پرهام که در سری دوم اجرای خود، از روز یکشنبه 3 دی‌ در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 120 هزار تومان به صحنه رفت،‌ با مجموع 9 اجرا، توانست 382 تماشاگر جلب کند و با فروش معادل 32 میلیون و 148 هزار تومان، روز چهارشنبه 13 دی‌ به اجرای خود پایان داد.

نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به کارگردانی حسین تفنگدار که از روز سه‌شنبه 7 آذر در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 130هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود،‌ با مجموع 30 اجرا، توانست یک هزار و 431 تماشاگر جلب و به فروشی معادل 136 میلیون و 526 هزار تومان دست پیدا کند. این نمایش روز چهارشنبه 13 دی‌ به اجرای خود پایان داد.

نمایش «روزی روزگاری ترور» به کارگردانی جواد رازقندی نیز که از روز 29 آذر‌ در کارگاه نمایش با قیمت بلیت 100 هزارتومان روی صحنه رفته بود، با 11 اجرا توانست 184 تماشاگر جذب کند و با فروش 13 میلیون و 950 هزار تومان، روز سه‌شنبه 12 دی‌ به اجرای خود پایان داد.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو نیز که از روز 26 آبان‌ در کافه‌تریای چهارسو با قیمت بلیت 50 هزارتومان روی صحنه اجرا می‌شد، با 38 اجرا توانست 898 تماشاگر جذب کند و با فروش 35 میلیون و 900 هزار تومان به اجرای خود در روز جمعه 15 دی‌ پایان داد.

حضور بیش از هشتصد تماشاگر طی شش روز در سنگلج

تماشاخانه سنگلج که دو نمایش «پچ‌پچه‌های پستو عمارت...» و «اپرت نیرنگ اورنگ» را روی صحنه دارد، مجموع تماشاگران هفته گذشته را 814 نفر اعلام کرد.

نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت» به کارگردانی علی بابایی که از 6 دی اجرای خود را آغاز کرده طی 8 اجرا میزبان 622 تماشاگر بوده است.

همچنین فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان 22 میلیون و 794 هزار تومان ثبت شده است.

نمایش «اپرت نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان نیز که از 11 دی اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرد، طی 4 اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان 192 تماشاگر بوده است.

فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان 4 میلیون و 550 هزار تومان ثبت شده است.




مطالب مرتبط

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر و تالار هنر تا پایان روز جمعه 10 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی به فروشی معادل 525 میلیون و 492 هزارتومانی دست پیدا کرد.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 26 آبان سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده دو نمایش «سیندرلا» و «دوره‌گردها» نزدیک به یک میلیارد فروش کرده است.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «نظام ابن‌عربی»

یاسمین عباسی: زیست عرفانی، قرابتی با زمان حال ندارد
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «نظام ابن‌عربی»

یاسمین عباسی: زیست عرفانی، قرابتی با زمان حال ندارد

یاسمین عباسی، کارگردان نمایش «نظام‌ ابن عربی» با بیان اینکه پرداختن به شخصیتی چون ابن‌عربی کار سختی است، می‌گوید زیست عرفانی قرابتی با زمان حال ما ندارد.

|

نظرات کاربران