در حال بارگذاری ...
نمایش شاد و موزیکال «روزی روزگاری شلمرود» در فرهنگسرای ابن‌سینا

وقتی حسنی پدربزرگ می‌شود!

نمایش موزیکال «روزی روزگاری شلمرود» که از ۲۰ بهمن همه‌روزه به‌جز روزهای شنبه ساعت ۱۹ به روی صحنه رفته بود تا ۲۰ اسفند در فرهنگسرای ابن‌سینا به اجرای خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش موزیکال «روزی روزگاری شلمرود» به نویسندگی و کارگردانی علی شاه صفی، داستان حسنی ده شلمرود است که حالا بعد از سال‌ها پدربزرگ شده است و نوه‌ای به نام سامان دارد. حسنی تلاش می‌کند تا با کمک بچه‌های شلمرود و شخصیت‌های موردعلاقه سامان او را از درگیر شدن با بازی‌های رایانه‌ای و تبلت و موبایل بر حذر دارد و به بازی‌های گروهی دعوت کند که ...

محبوبه تفضلی، داوود سلیمانی، عماد شاه صفی، مینا عزیزی و پرستو قاعد رحمت بازیگران این نمایش هستند. مشاور کارگردان و شاعر مرجان مروستی است و موسیقی آن را سیروس مهدی پور بر عهده دارد.

علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش شاد و موزیکال، می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک غرب خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-88366366 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران