در حال بارگذاری ...
تماشای این نمایش به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود

رونمایی از پوستر رسمی نمایش «برلین»

پوستر رسمی نمایش «برلین» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی آریان رضایی رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر مراسم رونمایی از پوستر رسمی نمایش «برلین» که از روز  چهاردهم فروردین ماه جاری هر روز ساعت 18:30 در مجموعه تئاترشهر (پلاتو اجرا) به صورت مشارکتی روی صحنه می‌رود، رونمایی شد.

نمایش «برلین» ه عنوان نمایش برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر ر در اختیار دارد و پیش از این در بخش مهمان سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و نخستین رپرتوار مونو شورایی در خانه هنرمندان ایران نیز اجرا شده، به مسائل پنهان زنان و مردان می‌پردازد و شیوه اجرایی آن به صورتی است که تماشاگران هم تبدیل به بازیگر و نمایشنامه‌نویس می‌شوند.

 این نمایش با بازی رویا دعوتی و محمدهادی عطایی روی صحنه می رود و تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده مونولوگ برلین: محمد یعقوبی، نویسنده مونولوگ زن: بهار کاتوزی، جوکر: آریان رضائی، مدیر تولید و روابط عمومی: علی ژیان، طراح پوستر: میثم خاوری، طراح سایت و تیزر: محمد جواد ایزدی، عکاس: نازی خوش اخلاق، گروه کارگردانی: علا سریفی و عاطفه گندم آبادی، تبلیغات مجازی: گروه جارچی

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت خرید بلیت با تخفیف به سایت تیوال مراجعه  نمایند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران