ایرج راد:جایزه گرفتن هدف نیست، مهم تعیین جایگاه تئاتر است تئاتر باید به صورت مستمر، دائمی و تعریف شده در طول سال به فعالیت خود ادامه دهد.
چهارمین نشست”گفتوگوی تئاتر ایران و جهان” با حضور آلمانیها و اسکاتلندیها چهارمین نشست سمینار”گفتوگوی تئاتر ایران و جهان” با حضور اعضای گروه آلمانی نمایش «اسرار شبانه»(پرو)و اعضای گروه «تراورس» از اسکاتلند به همراه سه نفر از مدیران ...
نخستین بانک اطلاعاتی تئاتر ایران بانک اطلاعاتی سایت ایران تئاتر در اولین مرحله از راهاندازی، اطلاعات گروههای نمایشی حاضر در بیستوسومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر را در دسترس علاقمندان قرار ...
اجرای نمایشنامه”دعوت” غلامحسین ساعدی در بیستوسومین جشنواره تئاتر فجر امسال در بیستوسومین جشنواره تئاتر فجر بعد از سالها یکی از نمایشنامههای غلامحسین ساعدی به نام”دعوت” به کارگردانی میترا خواجهئیان اجرا میشود.
گفتوگو با جواد آرینمنش نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم جشنواره برای هنرمندان تئاتر به صورت هدف در آمده است. در حالیکه جایگاه جشنواره عرصهای برای ارائه تولیدات متنوعی است که بایستی در طول سال در استانها و شهرستانها ...
استقبال مدیران تئاتری از بخش شهرستان جشنواره مدیران تئاتری دعوت شده از کشورهای اروپایی به جشنواره بیست و سوم با حضور در بخش شهرستان جشنواره بیست و سوم شگفت زده شدند .
برگزاری گردهمایی تئاتر و سرود در سنندج سومین گردهمایی آموزش رقابتی گروههای برتر تئاتر و سرود فرزندان شاهد از هفتم تا یازدهم بهمن ماه در تالار فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر سنندج برگزار میشود.
علیرضا کوشک جلالی در سایت ایران تئاتر علیرضا کوشک جلالی نویسنده و کارگردان ایرانی مقیم آلمان با حضور در تحریریه سایت ایران تئاتر به سئوالات خبرنگار سرویس گفتگو پاسخ گفت .
شماره های اول و دوم نشریه روزانه جشنواره منتشر شد شماره های اول و دوم و سوم نشریه روزانه ویژه بیست و سومین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد . بولتن روزانه به دو زبان فارسی و انگلیسی در برگیرنده رویدادهای جشنواره بیست و ...
رضا کرم رضایی: راه های دیگری هم وجود دارد که بتوان در ایران تئاتر را شکوفا کرد مهدی عزیزی باورش سخت است ، رضا کرم رضایی چهره خندان سالهای مختلف تئاتر گرچه لبخندش هنوز به جاست اما به سختی حرکت می کند . براستی رسم مردانگی است (که پیشانی نوشت ما ...
با فرهاد مهندسپور دبیر جشنواره تئاتر فجر تئاتر ما در حال حاضر مستقل نیست و این فاجعه است. اینقدر تلخ است که فکر نمیکنم تا سالهای سال تلخی آن از کام تئاتر بیرون برود. تا روزی که تئاتر مستقل نشود و نتواند خودش ...
نقدی بر نمایش یک بلیط برای بهشت از گروه فرانسوی هفت بازی با قواعد متغیر را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی اجرای یک بلیط برای بهشت ستود . فکری که در ذات خود هژمونی قدرت را روی صحنه نمایش به نفع تماشاگر قرار است بر هم بزند