نگاهی به آثار واقعگرایانه حاضر در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

خلاقیت در متن؛چشم اسفندیار رسیدن به واقعیت روی صحنه
نگاهی به آثار واقعگرایانه حاضر در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

خلاقیت در متن؛چشم اسفندیار رسیدن به واقعیت روی صحنه

ایران تئاتر – سیدرضا حسینی:سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با تمام محدودیت هایی که در شسرایط کرونایی داشت برگزار شد و به پایان رسید .در این رویداد هنری نمایش‌هایی با ...

نقد نمایش «هرکسی یا روز می میرد یا شب من شبانه روز» به کارگردانی سجاد افشاریان

تعدد موضوع و ضرورت هارمونی  و ایجاز دراماتیک
نقد نمایش «هرکسی یا روز می میرد یا شب من شبانه روز» به کارگردانی سجاد افشاریان

تعدد موضوع و ضرورت هارمونی  و ایجاز دراماتیک

ایران تئاتر- سید علی تدین صدوقی : تعدد موضوع و رویدادها و نبود ایجاز در نمایش «هرکسی یا روز می میرد یا شب من شبانه روز» موجب می شود که اصل ماجرا و معنا و مفهومی که مد ...

تاملی بر نمایش گیسو طلا به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور

زیر تیغ انتخاب: اختیار با کیست؟
تاملی بر نمایش گیسو طلا به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور

زیر تیغ انتخاب: اختیار با کیست؟

ایران تئاتر- علی رحیمی: «گیسو طلا» پس از حضور موفق در سومین جشنواره تئاتر شهر در سال ۱۳۹۳ و کسب ۴ جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی و بهترین ...

نگاهی به کمبود برنامه‌های تئاتر محور در رسانه ملی

یک عقب افتادگی پرخطر ؛ سهم اندک تئاتر از صدا و سیما
نگاهی به کمبود برنامه‌های تئاتر محور در رسانه ملی

یک عقب افتادگی پرخطر ؛ سهم اندک تئاتر از صدا و سیما

ایران تئاتر : زمانی که هنوز موج ساخت سریال‌های تلویزیونی آغاز نشده بود، تلویزیون خصوصاً شبکه دو محلی برای ساخت تله‌تئاترهای متنوع بود و سریال‌هایی که ساخته ...