از تاریخ
 تا تاریخ
 
گفت‌وگوی ایران تئاتر با پوریا جلال وندی کارگردان نمایش «کمدی سیاه»

انسان همچون سایر موجودات یک نیمه تاریک و حتی عمیق دارد
گفت‌وگوی ایران تئاتر با پوریا جلال وندی کارگردان نمایش «کمدی سیاه»

انسان همچون سایر موجودات یک نیمه تاریک و حتی عمیق دارد

ایران تئاتر: تعامل و یا عدم آن همیشه از دیرباز جزو مواردی بوده است که فرد یا جمع و برعکس بر سر آن دچار تمایز در سلیقه و باور بوده‌اند. رویکردی که می‌تواند ساختار نظم ...

گفت وگو با میلاد فرج زاده کارگردان نمایش «درها و دیوارها»

مخاطب این نمایش درگیر تعلیق  شخصیت‌ها است
گفت وگو با میلاد فرج زاده کارگردان نمایش «درها و دیوارها»

مخاطب این نمایش درگیر تعلیق شخصیت‌ها است

میلاد فرج زاده کارگردان نمایش «درها و دیوارها» گفت: برای در تعلیق نگه‌داشتن مخاطب، بازی مشخص نبودن اینکه کدام شخصیت واقعی یا ذهنی هستند را به راه انداختیم ، البته ...

گفت‌وگو با شیما عرب کارگردان نمایش

مواجهه با فقدان یک رابطۀ انسانی را به تصویر کشیده‌ایم
گفت‌وگو با شیما عرب کارگردان نمایش

مواجهه با فقدان یک رابطۀ انسانی را به تصویر کشیده‌ایم

ایران تئاتر:شیما عرب کارگردان نمایش "سرزمین های شمالی" در خصوص درونمایۀ اصلی این نمایش به ایران تئاتر گفت: بیشتر تمایل داشتم به مفهوم گذر یک انسان از مراحل مختلف ...

رضا کیانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایران تئاتر

می‌توانید هر فضایی را به صحنۀ تئاتر تبدیل کنید
رضا کیانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایران تئاتر

می‌توانید هر فضایی را به صحنۀ تئاتر تبدیل کنید

ایران تئاتر:رضا کیانیان بازیگر مطرح تئاتر و سینما در گفت‌وگوی اختصاصی با ایران تئاتر از امکان‌هایی برای ارائه تئاتر در اقصی نقاط کشور می‌گوید که به اعتقاد او تا ...

گفت‌وگوی ایران تئاتر با محمدعلی زمانی کارگردان نمایش «آیا می‌شناسید راه شیری را؟»

شناخت هویت، مهم‌ترین نشانه کشف وجود و ماهیت بشر است
گفت‌وگوی ایران تئاتر با محمدعلی زمانی کارگردان نمایش «آیا می‌شناسید راه شیری را؟»

شناخت هویت، مهم‌ترین نشانه کشف وجود و ماهیت بشر است

ایران تئاتر: انسان بعنوان مهمترین مخلوق، با تفکر و اراده خود سبب شده که اتفاق‌های گوناگون و زیادی در جهان هستی که دارای نظمی توامان است رخ بدهد. رویدادهایی که گاهی ...

گفت‌وگوی ایران تئاتر با هادی حوری نویسنده و کارگردان نمایش «ماشینِری»

تراژدی همیشه معنای واقعی و مستقیم کمدی است
گفت‌وگوی ایران تئاتر با هادی حوری نویسنده و کارگردان نمایش «ماشینِری»

تراژدی همیشه معنای واقعی و مستقیم کمدی است

ایران تئاتر: پرداختن به زاویای مهم کلان اجتماعی یکی از شاخص‌هایی است که می‌توان از طریق آن افراد آن اجتماع و شرایط حاکم بر آن را شناخت. البته این پیش زمینه قوه محرکی ...

گفت‌وگو با عوامل نمایش «امیل و ممیل» به کارگردانی شهاب امرایی:

پرداخت به فرهنگ بومی ضرورت است و انتخاب نیست
گفت‌وگو با عوامل نمایش «امیل و ممیل» به کارگردانی شهاب امرایی:

پرداخت به فرهنگ بومی ضرورت است و انتخاب نیست

نمایش «افسانه امیل و ممیل» به نویسندگی و کارگردانی شهاب امرایی حاضر در بخش ایران دو جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز سه شنبه ۳۰ بهمن ساعات ۱۷ و ۲۰ در تالار دکتر ناظر زاده ...

گفت وگو با سید جعفر حجازی کارگردان حاضر در دگرگونه های اجرا فجر 37:

«انگشت به انگشت» خود را به عنوان یک اثر هنری معرفی نمی‌کند
گفت وگو با سید جعفر حجازی کارگردان حاضر در دگرگونه های اجرا فجر 37:

«انگشت به انگشت» خود را به عنوان یک اثر هنری معرفی نمی‌کند

«انگشت به انگشت» به کارگردانی و اجرا سید جعفر حجازی یکی از آثار حاضر در بخش دگرگونه های اجرایی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر ۲۷ ال ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه ...

درگفت‌وگو گروهی ایران تئاتر با اعضا نمایش «تاکسیدرمی» مطرح شد؛

باید دست از کلیشه ها برداریم گفتنی ها گفته شد
درگفت‌وگو گروهی ایران تئاتر با اعضا نمایش «تاکسیدرمی» مطرح شد؛

باید دست از کلیشه ها برداریم گفتنی ها گفته شد

نمایش «تاکسیدرمی» نوشته رسول حق جو و کارگردانی مجتبی رستمی فر کاری از گروه تئاتر آماتور ۲۸ بهمن ماه ۹۷ طی دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران در سی و ...

پژمان شاهوردی کارگردان نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» حاضر در جشنواره فجر:

تئاتر خیابانی در عادی ترین فضاها یک اتفاق بزرگ است
پژمان شاهوردی کارگردان نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» حاضر در جشنواره فجر:

تئاتر خیابانی در عادی ترین فضاها یک اتفاق بزرگ است

نمایش «این کجا و آن کجا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش خیابانی روز سه شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۰:۳۰ در ایوان انتظار ...