از تاریخ
 تا تاریخ
 
نگاهی به محدودیت‌های دانشکده‌های تئاتری

نگاهی به محدودیت‌های دانشکده‌های تئاتری

بخشی از مشکلات به نوع جذب مسئولان دانشکده برمی‌گردد که بیشترشان تحصیلات مدیریتی دارند و تئاتر نخوانده‌اند همچنین بخش دیگری از مشکلات به نوع تعاملات میان فضای ...

جلسه گفت‌وشنود با تماشاگران و بررسی نمایش"شهادت خوانی انسان‌های... " توسط انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، شامگاه سه شنبه ۱۱ مهر ۸۵ با حضور عباس ...

در این نمایش، پردیس افکاری استاد صحنه هست و بازی شکوفایی دارد. من هرگز بازی درخشان این هنرمند ‌در نمایش"باغ آلبالو" به کارگردانی دکتر رکن‌الدین خسروی را فراموش نمی‌کنم

در این نمایش، پردیس افکاری استاد صحنه هست و بازی شکوفایی دارد. من هرگز بازی درخشان این هنرمند ‌در نمایش&quotباغ آلبالو&quot به کارگردانی دکتر رکن‌الدین خسروی را فراموش نمی‌کنم

در این نمایش، پردیس افکاری استاد صحنه هست و بازی شکوفایی دارد. من هرگز بازی درخشان این هنرمند ‌در نمایش"باغ آلبالو" به کارگردانی دکتر رکن‌الدین خسروی را فراموش ...

جلسه نقد و بررسی بازی‌های بازیگران نمایش"شهادت‌خوانی انسان‌های سرگشته‌ای که...‌" توسط انجمن بازیگران خانه تئاتر، شامگاه جمعه ۳۱ شهریور ۸۵ در تالار قشقایی ...

پتر هانتکه در ادامه مسیر خود با موضع‌گیری‌های مستقیم و مرسوم در ادبیات مخالفت می‌کند و مبانی نظری خود را در نقد زبان مطرح می‌‌نماید و در ادامه یک بار دیگر به شیوه روایت سنتی بازمی‌گردد

پتر هانتکه در ادامه مسیر خود با موضع‌گیری‌های مستقیم و مرسوم در ادبیات مخالفت می‌کند و مبانی نظری خود را در نقد زبان مطرح می‌‌نماید و در ادامه یک بار دیگر به شیوه روایت سنتی بازمی‌گردد

پتر هانتکه در ادامه مسیر خود با موضع‌گیری‌های مستقیم و مرسوم در ادبیات مخالفت می‌کند و مبانی نظری خود را در نقد زبان مطرح می‌‌نماید و در ادامه یک بار دیگر به شیوه ...

دکتر فرزان سجودی"لیلی و مجنون" را در یک نگاه یک کلاژ پست مدرن معرفی کرد و گفت:« "لیلی و مجنون" یک پارودی است و در آن خنده بر وجه ملودراماتیک و غم‌انگیز آن غالب است.»

دکتر فرزان سجودی&quotلیلی و مجنون&quot را در یک نگاه یک کلاژ پست مدرن معرفی کرد و گفت:« &quotلیلی و مجنون&quot یک پارودی است و در آن خنده بر وجه ملودراماتیک و غم‌انگیز آن غالب است.»

دکتر فرزان سجودی"لیلی و مجنون" را در یک نگاه یک کلاژ پست مدرن معرفی کرد و گفت:« "لیلی و مجنون" یک پارودی است و در آن خنده بر وجه ملودراماتیک و غم‌انگیز آن ...

گزارشی تحلیلی از نمایشنامه‌خوانی اکبر رادی

گزارشی تحلیلی از نمایشنامه‌خوانی اکبر رادی

هنر یک عمل فردی است و اصلاً نمی‌تواند دسته جمعی باشد. وقتی یک گروه جمع می‌شوند و با همکاری هم در پی خلق یک موقعیت نمایشی برمی‌آیند، قتل زبان صورت می‌گیرد. متعادل شدن ...

گزارشی از چهارمین نشست تخصصی انجمن کارگردانان خانه تئاتر با حضور محمد رحمانیان و ایوب آقاخانی

گزارشی از چهارمین نشست تخصصی انجمن کارگردانان خانه تئاتر با حضور محمد رحمانیان و ایوب آقاخانی

رضا آشفته: ایوب آقاخانی در چهارمین نشست تخصصی انجمن کارگردانان خانه تئاتر گفت:«تئاتر در سراسر جهان و به ویژه کشورمان با سیاست پیوند خورده است. شاید این دید جالبی ...

اولین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد هنری

اولین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد هنری

نیمه اول آذر ماه همزمان با برگزاری گرامیداشت هفته بسیج، جشنواره بزرگی با عنوان محمد الدوره به مدت دو روز در یزد برگزار می‌شود که البته سعی داریم از سال آینده آن را به ...

گزارشی از کارگاه روی فروتی

گزارشی از کارگاه روی فروتی

نیلوفر رستمی: "روی فراتی"، مدیر فعلی تئاتر ستمدیدگان پاریس و دستیار آگوستو بوال و شاگرد آرین منوشکین در جشنواره تئاتر عروسکی امسال کارگاه تخصصی را با ...

گزارشی از نمایش‌های خیابانی جشنواره

گزارشی از نمایش‌های خیابانی جشنواره

از دور که می‌آیید حضورشان را متوجه می‌شوید. حضوری که آمیخته به رنگهای متفاوت و موسیقی بلند است و همین دو عنصر است که کنجکاوی رهگذران را بر می‌انگیزد و ظرف مدت کوتاهی ...