از تاریخ
 تا تاریخ
 
نقد نمایش تالاب هشیلان اجرا شده در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

تاثیر تبعات ناشی از جنگ و ترس از اژدهایی که خفته است
نقد نمایش تالاب هشیلان اجرا شده در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

تاثیر تبعات ناشی از جنگ و ترس از اژدهایی که خفته است

ایران تئاتر-سید علی تدین صدوقی: نمایش تالاب هشیلان یک رئالیست اجتماعی و خانوادگی است؛ موضوعی که شاید در بسیاری از خانواده ها نظیر آن را بتوان یافت.

نقد نمایش «جایی برای هیچ کس» به کارگردانی «مهدی تقی زاده» حاضر درفجر38

غیاب روزنه‌های امید
نقد نمایش «جایی برای هیچ کس» به کارگردانی «مهدی تقی زاده» حاضر درفجر38

غیاب روزنه‌های امید

ایران تئاتر - محمد حسن خدایی : شخصیت‌ها میان پناه بردن به مادیات و یا چنگ زدن به امر معنوی، در نوسان هستند. اگر میراث خانوادگی، همان زمینی که روزگاری موجب رونق بود و ...

نقد نمایش «گل‌های دست‌ساز» به کارگردانی «زیریار داداسیان»از ارمنستان حاضر درجشنواره فجر

در باب فرهنگ و زبان ارمنی
نقد نمایش «گل‌های دست‌ساز» به کارگردانی «زیریار داداسیان»از ارمنستان حاضر درجشنواره فجر

در باب فرهنگ و زبان ارمنی

ایران تئاتر - محمد حسن خدایی : در باب فهم مخاطبان از اجرا با آنکه ارمنستان را می‌توان در حوزه مشترک فرهنگی با تمدن ایرانی فرض گرفت، اما کمابیش با نوعی اختلال و گاه ...

نقد نمایش «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به کارگردانی «جواد صداقت و الهام ابنی» حاضر در فجر38

آدرسی اشتباه برای رسیدن به کوچه‌ی مختار
نقد نمایش «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به کارگردانی «جواد صداقت و الهام ابنی» حاضر در فجر38

آدرسی اشتباه برای رسیدن به کوچه‌ی مختار

ایران تئاتر - فاطمه فلاح :تکرار در شعر، داستان، نمایش و فیلم کارکردهای زیادی دارد. در این نمایش تکرار تصاویر بیمارگونه‌ عظیم باعث شده که انتظار در مخاطب بیشتر شود؛ ...

نگاهی به نمایش برگشتن حاضر در فجر 38

نام سرزمین من ایران و نام قهرمان‌های واقعی آن شهید است
نگاهی به نمایش برگشتن حاضر در فجر 38

نام سرزمین من ایران و نام قهرمان‌های واقعی آن شهید است

ایران تئاتر_کیارش وفایی:نمایش«برگشتن» به کارگردانی حسین مسافرآستانه عاج روز هشتم و نهم(۱۷ و ۱۸بهمن) سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در ...